Dra fingrarna genom håret, rätta till ögonbrynen, bita på naglarna, när jag sitter på knä och trycker fotknölen mot golvet så det låter ett jättehögt knakande ljud, samt knäcka leder i kroppen
Kroppsliga Enheter Och Konstigheter
Jag kan göra som smith i sista matrix filmen vrida på nacken och så knakar det det fattas bara solglasögon och att jag säger "Mr.anderson"
Kom på att mina armbågar är riktigt knasiga. Om man har hntlar och drar armen upp och, ja, så som man gör med hantlar, så knakar det i armbågarna. Ska ta och filma mina händer och sätta i mick nära dom så att ni ser och hör mitt knakande.
Det ser jag fram emot att höra Salzalada.
Ibland upptäcker jag att jag suttit och dreglat i en halvtimme framför datan och det är en stor pöl på skrivbordet och jag har inte märkt ett skit :gitarr: :lol:
Och nej det var ingen snygg brud på data skärmen.
tror det är fel på mina käk muskler eftersom käften jämte är öppen hah. B)
Jag går på fotsidorna (vet inte vad jag ska kalla de för) och sträcker på mig när jag blir trött. Och så gör jag splitt när jag inte värmt upp.
som alla andra så "knäcker" jag fingrarna
↗ till inläggetDu är inte ensam. Fast för mig är det bara vänsterarmen som knakar, ganska skumt faktiskt.Kom på att mina armbågar är riktigt knasiga. Om man har hntlar och drar armen upp och, ja, så som man gör med hantlar, så knakar det i armbågarna. Ska ta och filma mina händer och sätta i mick nära dom så att ni ser och hör mitt knakande.
Guggo: Ska vi ha knaktävling ;)?
Ibland när jag nyser så låter det som att jag nöffar.
När jag gäspar så kommer det nått konstigt "luftljud" genom halsen.
Låter löjligt
jag knäcker axlarna hela tiden typ
Det knakar i mina armbågar när jag gör armhävningar och ibland när jag sak gå så knakar det i fötterne, efter några steg slutar det knaka.
↗ till inläggetDet knakar också i mina fötter när jag gårDet knakar i mina armbågar när jag gör armhävningar och ibland när jag sak gå så knakar det i fötterne, efter några steg slutar det knaka.
Har en ovana att alltid knäcka armbågarna :blink:
å så knakar de lite överallt i benen å armarna när ja ska resa mig upp eller gå. fast en kompis till en kompis kunde knäcka näsan!! :D
men varför allt detta knak... ni har brist på D-vitamin!! de har de flesta på vintern eftersom de inte är så mycket sol. Så därför e det ganska nödvändigt å käka D-vitamin i form av tabletter, om man har väldigt stor brist. :)
Typ var 15:e minut kan jag böja tillbaka högerfoten så det knakar rätt högt.
Det e rätt skönt faktiskt xD
Jag kan röra på min afötter så att det knakar. Ganska roligt ibland.
jag kan också få sendrag när jag vill
Efter jag har suttit ett tag vid datorn eller framför tv-spelet så brukar jag snurra på huvudet lite sakta så att det knackar.