zelda ocarina of time
Bästa Spelet?
ja lägger en röt på mario 64 för at ja satt med det ett helt sommarlov nästan å tog alla 120 stjärnor...men goldeneye är ju kult också...synd bara att jag inte fastnat för zelda så mycket...ocarina of time är ju heligt annars...
mario kart äger också....ja skulle nog tagit det om ja tänker efter...men röstar på mario 64 eftersom det finns med
Ja det har jag också tänkt på. Det borde dem göra.om OOT hade gamecube grafik, skulle det vara hur grymt som helst ju, de borde göra typ OOT till gamecube med gamecube grafik
Fast det har ändå väldigt bra grafik.
ja för 64 ja...
frezy man: jag tog inte med mario kart för att det gills som ett multiplayer spel mest
Kanske Conkers bad fur day. Bara spelat litegrann men det var skojigt. Extremt sjuk humor dock. :lol:
kom det ens till sverige??
visste inte det
jag röstade på Zelda OOT.
annars skulle jag röstat på Excitebike 64... men det var inte med :(
om man skulle få ta två skulle jag ha tagit Zelda: Majoras mask oxå (jag tog Zelda: Ocarina of Time)
Oot komer vina lungt
Jag gillar Oot men jag tycker Paper Mario är roligare. ;)
Zelda ocraina of time är lungt bäst :gitarr:
Jag tycker det är ZOOT och Mario 64 men jag röstade på ZOOT.
James Bond Goledneye e min favorit även om ZOOT är bäst så gillar jag mest Goldeneye så jag la min röst på annat.
Super smash bros. e det bäste spelet tycker jag
Paper Mario är bäst!
↗ till inläggetDå vinner ju MM annars :Pkanske inte skulle tagit med oot det vinner överlägset ju, skulle vara mer jämt annars
Men varför var det bara 1 player spel?
Zelda Ocarina of Time äger Allt på Nintendo 64
↗ till inläggetkanske inte skulle tagit med oot det vinner överlägset ju, skulle vara mer jämt annars
jag vet inte riktigt hade det varit vilka spel som helst skulle det vart för svårt för mig att hitta de allra bästa
↗ till inläggetjag behöver hjälp med shadow temple i Zelda ocraina of time :cool:jag tog OoT.
Jag tog det som sägs vara bland dom bästa spelen i genom historien Super Mario 64.