jag behöver 500 guld för epic mount och kan nån hjälpa mig?
Behöver Guld
vilken server?
Ganska onödigt att flooda sådär.
Men som sagt, vilken server spelar du på?
Om du e Hunter kan du ju alltid göra Den grejen i ZG me Vodo dolls <_<
Stick till EPL/WPL och farma Runecloth och sälj det när priset är som högst.. (ibland kostar det 2g på min server och ibland 6g.. bättre att sälja när det kostar 6g, eller hur ;))
Tips om du har behov av pengar: Var i Ironforge eller Orgrimmar.
Tigg pengar utanför actiun huset. Jag brukar få typ 5 guld av några snobbar :)
↗ till inläggetTips om du har behov av pengar: Var i Ironforge eller Orgrimmar.
Tigg pengar utanför actiun huset. Jag brukar få typ 5 guld av några snobbar :)
och risken att man får 5g 100ggr är?
Plus att om han är lvl 60 (krav för Epic Mount..?) så kommer nog ingen ge pengar..
Gör en ny lvl 1 gubbe då å tigg :D
Firedept, du kommer nog inte få 500 g. Inte ens 20 g. Tips, in till instance och ta grejerna sen sälj dem på actiun. DYRT!
↗ till inläggetMoget värreJAEVLA N00B SKAFFA PENGARNA SOM ALLA ANDRA LOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL HUR KAN MAN VARA EN SÅN j*vla N00B SKÄMS PÅ DIG!!!!!! omfg omfg omfg OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG :gitarr:
Stavfel också btw
↗ till inläggetJAEVLA N00B SKAFFA PENGARNA SOM ALLA ANDRA LOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL HUR KAN MAN VARA EN SÅN j*vla N00B SKÄMS PÅ DIG!!!!!! omfg omfg omfg OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG :gitarr:
Instämmer kaktus-killens meddelande.
1: det är väldigt ohyffsat att hålla på så där och kalla folk för noobs när de bara behöver hjälp.
2:grova överdrifter med exakt allt han sa.
Vet någon vart man ska grinda när man är lvl 17 Gnome Warlock. Warlock är så sablans dyra att vara. Spells till både sig själv och till sin summon.
Du borde starta en ny tråd men i allfall om du vill tjäna som mest pengar i lvl 17 så farma DM om och om igen om du har tur droppas nått boe som du kan sälja på AH för 20g (Twinkies behöver) :visslar:
Ja DM funkar bra men gör alla quests i westfall och loch modan
Inte Redridge Mountains?
men byt till en high server där man får 1000g från varje 60 elite som den servern jag är på.
Privat Server?
öhh visst.
Lol, skaffa egna pengar!
Var inte så taskiga mot honom. Han undrade bara. Skriv t.ex, LFG (Instance namn), sen så när du är inne där och ni har dödat folk så ska du needa på alla grejer. Bry dig inte om gruppen blir arg, alla har rätt till grejerna.