Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :(
Bfme 2 Och Bf2
fel forum
Syftar han på Battlefield 2?
tror han syftar på både Battle for middle earth 2 och battlefield 2
Är det fel forum? OPS. Jag trodde man skulle skriva det här.
↗ till inläggetStår det skapar konto efter du har skapat kontot..?? Om det gör det tryck Ctrl Alt Delete och avsluta programmet så borde det funka så fick jag göra iaf. Efter det ska namnet så där. Så var det för mej.Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :(
↗ till inläggetDet är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :(
Det står skapa konto och sen så händer inget.
↗ till inläggetTrycker du på skapa konto och sen händer inget du skrev lite otydligt är det så Lr..??Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :(
↗ till inläggetDet är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :(
Jag det står skapa konto och sen händer ingenting.