Storwind. Det är fint där och det är bra musik :)
Huvudstäder
jag röstar Orgrimmar, fast en sak e jag inte nöjd med, alla spelare smalas där alltid så d blir ett otroligt lagg...
↗ till inläggetjag röstar Orgrimmar, fast en sak e jag inte nöjd med, alla spelare smalas där alltid så d blir ett otroligt lagg...
var glad att du inte är i ironforge då, det laggar värre där.
japp det laggar sönder där...
DARNASSUS!
gillar det
lätt att hitta saker mm
Orgrimmar såklart, FOR THE HORDE!
Jag tycker Orgrimmar är så mäktigt och inte städer som Stormwind, Ironforge och Undercity, och thunderbluff. Där man måste leta efter något i en timme.
Dessutom så kommer ingen ally in i Orgrimmar utan och försöka ganka alla lv 60:or innan Entren.
Man måste också försöka komma förbi alla Vildsvinar, dem är jätte farliga :cool:
darnassus är den coolaste så klart
haha vildsvinen är ju i lvl 8-9!
hahahahahhahahaha och det e massa lvl 60 utanför if också...
Orgrimmar är fattigt, Undercity e krångligt, och Thunder Bluff är ännu fattigare, så jag gillar ingen av dem. Darnassus e fint men det ligger så isolerat annars gillar jag det. Ironforge är tufft men Stormwind är nog finast, väldigt lätt att hitta i eftersom allt är indelat så bra,kanske lite onödiga kanaler och så hatar jag musiken i Stormwind men jag måste ändå säga att Stormwind är bäst.
Plus alla guards... Men alla boar är ju farliga. Om man anfaller dem.
↗ till inläggetPrecis så som du säger tycker jag med. Precis så. :lol:Orgrimmar är fattigt, Undercity e krångligt, och Thunder Bluff är ännu fattigare, så jag gillar ingen av dem. Darnassus e fint men det ligger så isolerat annars gillar jag det. Ironforge är tufft men Stormwind är nog finast, väldigt lätt att hitta i eftersom allt är indelat så bra,kanske lite onödiga kanaler och så hatar jag musiken i Stormwind men jag måste ändå säga att Stormwind är bäst.
Darnassus
SW är skön för att där hakar det för mig LOL!
Thunder Bluff (även fast ja kör ally) för den e så lätt att hitta i, den e avsides å högt uppe
även fast jag kör på en dwarf tycker jag att sw äger :D
Jag gillar nog mest Ironforge. Gillar ironforge för att den är så stor och man kan köpa mycket och det är många där.
Ironforge, populäraste staden, närmast till alla instances, och allt finns där
undercity ligger den på ally ön?
undercity är väldigt litet lätt att hitta i och är nära scholo strat och mc och brs!
Nu när jag är alliance så är det så himmla svårt och ta mig in till Orgrimmar. Massor av lv 60:os utanför :(.