ja! motivera gärna!
tex att druider e bra i pvp å bra på att heala!
ja! motivera gärna!
tex att druider e bra i pvp å bra på att heala!
Gillar Mage / Rogue / Warrior lika mycket, men jag tog mage för att deras dmg bursts är för s*tans bra :) 5k Pyroblast ftw
5000?
wow!
lol jag slog typ in 1000 på en pyroblast me lvl 60 gnome =/
jag e hunter freak... :P
Shaman gillar jag bäst. Har själv en troll shaman i lvl 49. :)
men skriv gärna VARFÖR du gillar tex shamaner :P
warlocken
Jag gillar också druiden för att jag är van och hantera dem. Får lätt kontroll över Warrior, Hunter, Mage, Rouge. Dem andra är svåra -.-. Speciellt paladin :(.
Lätt att Hunter äger sönder allt :kung:
Lätt att Hunter äger sönder allt :kung:
Druid för jag gillar att dom kan shapeshifta dom har ju bear /warrior/ cat /rogue/ och travel form det är så skönt för när man har lust att köra rogue tar man bara cat form osv med bear men det kanske inte är likadant som t.e.x en vanlig warrior men ändå dom är helsköna och dessutom ganska imba
Rouge :ph34r:
Warrior:
är bra i närstrider!
hunters e klart roligast o spela med man kan äga ut alla klasser med att bara lägga trapps o göra aimed shot :P
jag tog shaman för att de e såå sköna att spela med för man har wf (windfury), liksom d e som att slå en crit på 3000 med ett vanligt slag=)
↗ till inläggetnej nej. :)gillar rogues me gift, stealth och sånt
fanns ingen rogue röst förut...
men nvm
förlåt för det här men vad betyder nvm?
Paladin, klarar man sig länge med.
↗ till inläggetman crittar inte 3000 på vanligt slag me shaman!jag tog shaman för att de e såå sköna att spela med för man har wf (windfury), liksom d e som att slå en crit på 3000 med ett vanligt slag=)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in