hur ska man kunna slå i väg säcken med C.Falcon. det är ju omöjligt. han slår ju bara säcken uppåt. hur gör ni?
Home Run Countest
ingen aning om de du frågar om, lr va de nu e, men sofan stavas soffan, och countest stavas contest :P
Med C. Falcon kan du andvända Bat Drops, men jag tror inte att du kan det.
Annars om du tar racket går till säcken och trycker A-sida och spaken samatidigt så du slår med racket, men gör det bara tvärt så ska han slå säcken men inte så den flyger upp eller åt sidan.
Eftersom jag inte vet hur man gör Bat Drops använder jag en annan teknik: Man tar basebollträet och smashar det, fast bara litegrann(man trycker lätt på A och framåt). Varje slag gör c:a 30 % i skada och man hinner göra en del. Efter c:a 8-9 sek gör du Falcon Punch och den flyger rätt långt.
jag brukar stå långt ifrån och slå så den får mycket damage några gånger... sen slår jag den med en vanlig attack :)
jag gör upp-a 2-3 gånger sen falcon punch
Jag gör, eller försöker göra upp-a, spike ner den, gör så många Bat Drops jag hiner och slå iväg den
jag brukar inte använda han . använd ngn annan, som slår längre, är uppe i 700 iaf.
jag e bara uppe i 400... :(
jag är uppe i 500. hur gör ni satt den kommer 700(jag tog det för det värkar vanligast)
↗ till inlägget700 är det inte så många som får tror jag ;)jag är uppe i 500. hur gör ni satt den kommer 700(jag tog det för det värkar vanligast)
↗ till inläggetja. jag har sett många som har fått detjag är uppe i 500. hur gör ni satt den kommer 700(jag tog det för det värkar vanligast)