Jag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)
Whirlwind Vapen
↗ till inläggetTills du har Sulfaras, Hand of Ragnaros? HAHAHAHAHA.Jag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)
Whirlwind axe är den bästa enligt mig....
har tyvärr ingen aning om vad dom gör/ger någon som kan länka?g
whirlwindaxe....
↗ till inläggetGör han MC tillräkligt många gånger så får han den nog tillslut.Jag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)
Yxor ftw! Lätt sexigast. En liten fet dvärg, med breda axlar och ett stort buskigt skägg..Osså denna i händerna.. Snyft :')
↗ till inläggetJa, men ganska bra att planera det i level 31...Jag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)
↗ till inläggetJo det förstås. :lol:Jag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)
↗ till inläggetJag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)
Den som inte planerar i för väg får inget bra gjort + WW Warhamer har 0.1 högre DPS :D
Det var som inih*lvete vad jag garvade när jag såg din post hacker.
Raggyammer är INTE nåt för en casual player. och vad är det för bs du snackar ? "Gör han MC tillräckligt många gånger så får han den nog till slut" jag tvivlar oerhört på att nån på detta forum kommer får raggyhammr/har den
↗ till inläggetJag säger som Gunde Svan: "Inge'ting e omöjligt! :lol: :lol:Det var som inih*lvete vad jag garvade när jag såg din post hacker.
Raggyammer är INTE nåt för en casual player. och vad är det för bs du snackar ? "Gör han MC tillräckligt många gånger så får han den nog till slut" jag tvivlar oerhört på att nån på detta forum kommer får raggyhammr/har den
Tycker Whirlwind AAxe är bäst man critar något fruktansvärt med den critade liksom 757 på lvl 30 på en lvl 34 gnome mage fast ifs så hade jag massa buffs te x battle shout enrage blood fury death wish osv
Haha det var jag som spelade när han critta 757 xD
↗ till inläggetHaha det var jag som spelade när han critta 757 xD
Jo men det var en riktigt hög crit me heroric strike :lol:
Jag for 200 i crit med herorstrike när jag är lv 14.
↗ till inläggetJag for 200 i crit med herorstrike när jag är lv 14.
Vilken klass o vapen då? :huh:
Lite offtopic nu va? Whirlwind axe är bäst enligt mig efter det där
Joo.. E det igen som tycker Whirlwind Sword? som ally human e den eller macen rätt ok
klass säger ju säg självt bara warriors har väl heroic strike.
Menade ras inte klass