Tjenare, Jag köper runescape saker och cash ..
Jag betalar i habbo saker eller/och Fuska mynt. Jag har ungefär 8000 fuska mynt tror jag. :D Mvh mackson
Tjenare, Jag köper runescape saker och cash ..
Jag betalar i habbo saker eller/och Fuska mynt. Jag har ungefär 8000 fuska mynt tror jag. :D Mvh mackson
Tjenare Mackson jag säljer min gubbe på level 74 och har total level 798 och han har saker till 300-100K . Hur mycket får jag för det ? Säg på både habbo och fuska.
↗ till inläggetSom jag sa jag är bara intreserad utav dina saker inte din account ;)Tjenare Mackson jag säljer min gubbe på level 74 och har total level 798 och han har saker till 300-100K . Hur mycket får jag för det ? Säg på både habbo och fuska.
Okej jag har saker till ungefär 200K hur mycke får jag Habbo saker eller Fuskamynt ? Skriv båda .
↗ till inläggetEhrm jadu..Okej jag har saker till ungefär 200K hur mycke får jag Habbo saker eller Fuskamynt ? Skriv båda .
Fuska mynt kanske 2500
habbo saker vet jag inte riktigt men du får kolla vad du vill ha jag heter Jolly23 på habbo
Får jag en Tron Soffa + 1 Hcsoffa + 1500 FM ?
Jag har mitril sword och iron amor till byte
säljer 555 feathers och gems och en rune pick axe
säljer full rune :) för rs cash
vad vill du köpa
Har en Black Kite (H5).
Hur mycket FM får jag för den?
man vet ju inte vad man vill ge en massa swordies o lobbies??typ 200 av varje vad ger du
Hur mycket fm får jag för 60mile?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in