↗ till inläggetDu kan du passa på att träffa Luke Skywaler också, den gamle rävenSka resa till Tunisien och bo på 5 stjärnigt hotell, shoppa i Medinan, sola och bada, bli jagad av en massa araber som vill sälja prylar och ha det bra i 2 veckor. =]
Skryt
Luke Skywalker? :lol:
Kan skryta om att vi har det bästa Speedwaylaget i hela sverige...kanske oxå världen?kolla bara svenska speedway landslaget,3 masförare och Rickardsson är inte ens med.
1. Andreas Jonsson, Luxo Stars
2. Jonas Davidsson, Bajen Speedway
3. Fredrik Lindgren, Masarna***
4. Antonio Lindbäck, Masarna***
5. Peter Karlsson, Luxo Stars
6. Sebastian Aldén, Masarna***
7. Magnus Zetterström, Indianerna
↗ till inläggetSka resa till Tunisien och bo på 5 stjärnigt hotell, shoppa i Medinan, sola och bada, bli jagad av en massa araber som vill sälja prylar och ha det bra i 2 veckor. =]
skryter du om ett straff? det borde ju räknas som det att bo utanför sverige..
har nog flest LP skivor på det här forumet, 142 st exakt;) varav 46 av dom är svenska punk skivor som är förj*vla svåra att få tag på, resten är rock och sånt skit.
↗ till inläggetSka resa till Tunisien och bo på 5 stjärnigt hotell, shoppa i Medinan, sola och bada, bli jagad av en massa araber som vill sälja prylar och ha det bra i 2 veckor. =]
Känner en som har jätte många LP skivor,vet inte hur många dock
du vet, de flesta tycker det är trevligt att slippa sveriges skitväder ett tag ;)
skit väder är vad man gör det till, det är väl trevligt med lite blask snö och dagar som tempraturen kan skifta från plus till minus på några minuter, sen all hund skit som kommer fram unde snön, niiice, varför missa något sånt?
Dom kannse inte missar det. Dom näner det bara inte.
Jag har många beundrare ^^
Närå men jag är väldigt bra på att rita, VG+ & MVG på alla bilder
Får alltid alla rätt på alla prov sen jag gått ut 5an
↗ till inläggetHar man prov i mellanstadiet ?Får alltid alla rätt på alla prov sen jag gått ut 5an
Jag hade inga prov iallafall förutom tre skitlätta prov på länder.
↗ till inläggetJupp, Nu pratar vi inte om nationella proven surru.Får alltid alla rätt på alla prov sen jag gått ut 5an
Vad yrar du om? man har ju visst nationella prov i femman.
Jag tror jag kan skryta med att jag har bättre hörsel än de flesta. För alla andra har så himmla högt ljud när de lyssnar på musik med MP3 spelare :D
Jag är en jävel på att srkiva fort tangentbordet,
är bra på paint:P
↗ till inläggetJag är en jävel på att srkiva fort tangentbordet,
är bra på paint:P
Alla vet nog att du är bra på paint om de har kollat i Paint tråden.
Jag är bra på fotboll, photoshop, o i skolan
↗ till inläggetJapp, du hade mest IQ, 141, tvåa var Walker med 131, och trea jag med 130.
Min pappa är med i Norrlandsoperan, och har varit med på TV och i tidningen ett antal gånger, och varit med och representerat Sverige i slagverks VM eller nåt i den stilen i Seoul (stavning).
Ja då är väl jag fyra med 127 IQ tror jag
Jag är bra på photoshop och datorer :D