Jag tycker Whirlwind Axe. Den är grymast.
Whirlwind Vapen
↗ till inlägget:angry: FFS Spama inte :angry:Jag tycker Whirlwind Axe. Den är grymast.
Men WW Warhammer är bättre.... (0.1 högre DPS)
↗ till inläggetJag tycker Whirlwind Axe. Den är grymast.
WW axe har mycket mer attack
Axe har högst end damage..
Men Whirlwind Axe är snyggast. Tycker jag.
↗ till inläggetMen Whirlwind Axe är snyggast. Tycker jag.
Håller med dig till 100%
ärligt talat så får jag ge mig har märkt att WW axe är mycket bättre:( jag som trodde att jag hade gjort ett bra val:(
Whirlwind axe. När jag var lv 35 så critta jag 1008 med overpower. Sen med execute så fick jag 999.
↗ till inläggetWhirlwind axe. När jag var lv 35 så critta jag 1008 med overpower. Sen med execute så fick jag 999.
Så mycket med Overpower? :S
Jag har critat 1498 med Execute (lvl 42).
Men da hade jag inte nagon av Whirlwind vapnerna.
Tycker samma som The Jedi, Är ingen warrior men Yxan är helt klart grýmmast ^^
asså..Warhammer e bäst..den har mesy dps men jag tog yxan för att den slår långsamt och mycket de e va jag gillar =)
Kan man ha den fastän man är Fury spec?
yxan lungt.. :)
yxan är bäst..och man kan använda alla vapen..Warrior kan lära sig alla vapen..
↗ till inläggetJag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)
Varför ens längte till den de e ju ett shaman vapen, som warrior ska man ha rank 14 vapnet lr [Ashkandi Greatsword of the Brotherhood] som droppas av neffe och som har 81 dps.
↗ till inläggetJuppz, den är rikrtigt frän.. Jag antar att det är den eller Sulfuras som gäller för mig när jag dingar 60 :visslar:Jag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)
Jag valde whirlwind warhammer för att den var 1: Snyggast, 2: mest balanserad..
Kolla på yxan så ser man att den tar mycke dmg och e slö.. svärdet tar mindre men e snabbare... hammarn e mittemellan och e så snygg, ett nummer ett val
jag tycker om yxan mest, å bowser jr boy, ha kul med dem 0,1 extra dpsen
haha =)