hej om ni kan några fusk till san andreas såå kan ni skriva dem här, det skulle ja mkt tacksam för :D ja undrar om dt finns något fusk så att man aldrig blir av med någon hälsa? :huh:
Fusk Till Gta San Andreas?
hej =)
du kan ju kolla i arkivet, men annars heter fusket för oändlig hälsa baguvix :)
↗ till inläggetHur var e man raggade?hej =)
du kan ju kolla i arkivet, men annars heter fusket för oändlig hälsa baguvix :)
med w?
F*n va tråkigt och fuska på ett sånt förbannat bra spel, att inte förlora hälsa och dyligt förstör ju bara spelkänslan, tycker då jag iaf.
Jag har som regel att klara ut ett spel några gånger innan jag provar på lite fusk, såna där roliga fusk och så, men även sånt där odödlighets tjafs.
Kolla i arkivet innan du postar en sådan här tråd!
kolla arkiven som vitdom sa eller så kollar du andra fusk sidor innan..
Shitbreaksean: ja håller med dej klara ut först utan fusk och sen fuska men alla kan inte tycka samma sak.. vissa vill klara ut med fusk för att sen testa utan ;)
klara av med fusk lol onödigt bara för noobs som inte kan klara av saker på första försöket dom har gjort gta san andreas mycket lätt spel inte väl svårt att man behöver cheat
annars gå in på :::: www . fuska . nu ::: där har du alla fusken.
Tips: www.gtasajten.com
↗ till inläggettesta att skriva detta under speletsgång untan att pause eller något:hej om ni kan några fusk till san andreas såå kan ni skriva dem här, det skulle ja mkt tacksam för :D ja undrar om dt finns något fusk så att man aldrig blir av med någon hälsa? :huh:
fullclip (fullt med ammo)
baguvix (oändligt med häsla)
uzumymw (vapen kit)
kjksvpj (annat vapen kit)
asnaeb (för att bli av med poliser en gång)
aezakmi (för att bli av med poliser för alltid)
P.S om man har aktiverat ett fusk så går det itne att avaktivera det igen så ett tips är att ha en spraning med fusk och en utan. :D
det finns många gta sanandreas fusk på http://www.gtasajten.com/gtasa/fusk.php?pf=2&be=1&kt=1 :P
ok alla fusk ligger här till gta san andreas klicka här
↗ till inläggetjag har alla fusk som finshej om ni kan några fusk till san andreas såå kan ni skriva dem här, det skulle ja mkt tacksam för :D ja undrar om dt finns något fusk så att man aldrig blir av med någon hälsa? :huh:
↗ till inläggethej om ni kan några fusk till san andreas såå kan ni skriva dem här, det skulle ja mkt tacksam för :D ja undrar om dt finns något fusk så att man aldrig blir av med någon hälsa? :huh:
istället för att hela tiden säga att du har alla fusk kan du väl skriva det.
ok jag kan ett fusk som du aldrig blir av hälsa på kolla du går in på spelet och spelar sen inne på spelet när du spelar skriver du så här baguvix sen så står det så här ¨cheats active¨ sen så är det klar vill du ha mer fusk kolla på min förra svar som jag svarade där ok
↗ till inläggetvarför kollar du inte här på fuska bara?hej om ni kan några fusk till san andreas såå kan ni skriva dem här, det skulle ja mkt tacksam för :D ja undrar om dt finns något fusk så att man aldrig blir av med någon hälsa? :huh:
tråkigt att fuska
jaså? varför är du medlem på denna sidan då?
Hur får man en moped till GTA San Andreas ?? vill veta ;)
kan du säga typ tio olika koder eftersom jag behöver väldigt många och kan du alla mkoder utan till? :huh:
↗ till inläggetHur får man en moped till GTA San Andreas ?? vill veta ;)
dom åker ju på vägarna