💬
Logga in
Fuska.se

Simple Plan

22 svar · startad

Trådstartare #1

Lyssnar ni på simple plan om ni gör det vad tycker ni om deras nya låt crazy?

gillar alla deras låtar...

ja lyssnar inte på de - va e de för nån musik ????????????????????

@medion: Det är amerikansk mainstreampunkrock...sån musik som alltid är med i ungdomsfilmer som t.ex American Pie & Eurotrip.

Lyssnar inte på Simple Plan, har hört några få låtar bara.

Lyssnar lite på dem, men tycker Nine Days å Yellowcard e bättre

20 Apr 2006
Karamellkungen

Nej jag lyssnar inte på det bandet, har för mig att jag har hört någon låt med dom någon gång. Men inget som jag minns, jag tyckte nog inte att dom var speciellt bra.

Trådstartare #7

De har gjort filmmusik till fantastic four,The new guy,freaky friday och scooby-doo....

↗ till inlägget

Lyssnar ni på simple plan om ni gör det vad tycker ni om deras nya låt crazy?

gillar alla deras låtar...

off topic crazy är inte en ny låt. den var med på deras album still not geting any, men den har itne blivit en hit förrän nu.

on topic simple plan är extremt bra . de sa bara klick när jag hörde dem för första gången ( :wub: ) nejmen ärligt, de ör bra.

Simple Plan är bra... Dom bästa låtarna är Welcome to my life, Utitled, Shut up och Crazy...

Simple plan är usla.

Jag har bara sett någon musikvideo med dem och jag tycker att de sög.

21 Apr 2006

De e skitcoola.Jag gillar crazy, shut up och welcome to my life

jag förstår itne avad man inte kan tycka är bra med dem, jag tror nästan att om alla skulle hört alla deras låtar skulle alla tyckt om minst en låt var, för det är så mycket variation mellan låtarna.

Simple plan känns som en grupp som personer lyssnar på för att de inte har hittat någonting som är "åhshitvadhäftigt,jagsmältervarjeggnjaghördem" lixom

Poor Bastards, Närå ;)

men..jag tycker inte om dem

sådärja det var min lilla åsikt

Untitled :cool:

↗ till inlägget

jag förstår itne avad man inte kan tycka är bra med dem, jag tror nästan att om alla skulle hört alla deras låtar skulle alla tyckt om minst en låt var, för det är så mycket variation mellan låtarna.

va??....det e ju ingen variation alls.... sämsta bandet e det iaf....sääämst

22 Apr 2006

min syrra lyssnar mkt på punkrock bl.a simple plan, jag tkr den mesta punkrock låter xakt likadanna, men några simple plan låtar e bra

Jo, klart man lyssnar på Simple Plan, men har nog tröttnat på dom på senaste tiden

23 Apr 2006
↗ till inlägget

Jo, klart man lyssnar på Simple Plan, men har nog tröttnat på dom på senaste tiden

efter ditt namn känns de lite logiskt att du lyssnar på dem xD

↗ till inlägget

Undrar varför du tycker så :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in