när jag e inne på internet och ska ladda ner nåt,ladda en film, eller försöka spela ett spel(t.ex. WoW, UT2k4,Wc3 etc) så bara stannar nerladdningen och i wow så kutar folk in i väggen och sånt...
:cry: ??!?
nån som kan hjälpa?
när jag e inne på internet och ska ladda ner nåt,ladda en film, eller försöka spela ett spel(t.ex. WoW, UT2k4,Wc3 etc) så bara stannar nerladdningen och i wow så kutar folk in i väggen och sånt...
:cry: ??!?
nån som kan hjälpa?
Virus kanske..????
På WoW kanske du har för mycket ping.
↗ till inläggetjag har systemantec anti-virusVirus kanske..????
På WoW kanske du har för mycket ping.
och nej jag har runt 60(vanligt) ping,men det bara stannar ibland
Glapp på internet?
↗ till inläggetsom jag sa, ja.Glapp på internet?
men det händer inte på vissa sidor..
Det är 100 % säkeret från denna sida...Jag hade samma problem...viruset kom från just den här sidan...det cpade sig tills jag tills jag skaffade norton 2006...Nu funkar det..med problem lite då och då....men du har tydligen blivit infekterad utav det
P.s jag fick rensa HELA datorn sen sakaffa norton 2006
↗ till inläggetså det e nåt virus som på nåt sätt stänger av mina downloads??!!!!!!Det är 100 % säkeret från denna sida...Jag hade samma problem...viruset kom från just den här sidan...det cpade sig tills jag tills jag skaffade norton 2006...Nu funkar det..med problem lite då och då....men du har tydligen blivit infekterad utav det
P.s jag fick rensa HELA datorn sen sakaffa norton 2006
hmm...så som du beskriver de för mig så va de så cäldigt länge för mig men sen böt jag nätverks kabel..men min morbror hjälpte mig så jag vet inte vilken kabel de va men de kan ju va något annat ochså..
kör en virus scan sen stänger du av alla brandväggar utom norton brandväggen.
om jag var du så skulle jag ladda hem ett program som tex ad-aware som scannar datan och ta bort malware och ad-ware om den hittar något.
jag har nyss tömt datan på spyware och sånt och jag har antivirus på!
Vi har också detta problem. Det kommer och går. Det kanske är så att Ad-Aware tar bort viruset när vi kör en scann och sen kommer viruset tillbaka.
Fast jag har inte det problemet att det stannar när jag spelar. Det är bara när jag ska ladda hem något och windows egna nedladdningsruta kommer fram.
↗ till inläggetVi har också detta problem. Det kommer och går. Det kanske är så att Ad-Aware tar bort viruset när vi kör en scann och sen kommer viruset tillbaka.
Fast jag har inte det problemet att det stannar när jag spelar. Det är bara när jag ska ladda hem något och windows egna nedladdningsruta kommer fram.
jag sa så för att bevisa att det inte är virus eller spyware som gör det.
vad f'n ska jag göra?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Har du en router? Kanske den?
Vad har du för antivirus?
↗ till inläggetHar du en router? Kanske den?
Systemantec Antivirus
↗ till inläggetByt till NOD32 vet jag, mycket bra. Syntamec e inge bra ;)Har du en router? Kanske den?
AHA!
min pappa och jag kollade runt vad det kunde vara, och det visade sig att det vad min firewall som hade cepat sig!
stängt.
ok
Låst....
1-an: Nära sista varningen där..