jag tycker att nintendo 64 är ett ganska bra!! :D
Vad Ni Tycker Om Nintendo 64
Det håller hög klass och är en milstolpe bland nintendos konsoller.
Underhållning !
Jag gillade det väldigt mycket när jag hade det
Jag tyckte det var ganska bra. Men när jag bytte till playstation 2 så tyckte jag att 64 hade väldigt dålig grafik!!!
Vissa spel är kul. Men det äger Playstation i alla fall.
Bra.
Coolt med alla Nintendo-spel som Zelda, Mario och dom.
inte ps1 den är dålig tycker jag men ps2 är bettre
↗ till inläggetJag tyckte det var ganska bra. Men när jag bytte till playstation 2 så tyckte jag att 64 hade väldigt dålig grafik!!!
förvånande att du tyckte det, det är som att jämnföra hastigheten på en formel 1 bil och en cykel, och sedan bli förvånad över att bilen är snabbare.
N64 har bra grafik se väldigt snyggt ut (både spel och konsol) och jättesköna handkontroller.
hah! den var bra :D
ja men har du båda spelen då? Ps2 är ju svin mycket bättre och snabbare!
↗ till inläggetja men har du båda spelen då? Ps2 är ju svin mycket bättre och snabbare!
jag har både ps2 och N64, du fattar ju inte vad jag menar. Det är ju olika generationers konsoll N64 och ps2.
först: NES, (andra som jag ej kommer ihåg förutom sega)
Andra: SNES,sega (säkert mer men men)
Trejde N64, ps, sega <---- här ligger N64, det är stor skillnad mellan stegen.
fjärde: NGC, PS2, lite senare Xbox <---- här ligger ps2
femte NRev, Ps3, xbox 360
↗ till inläggetEhh..jaha där kom motorcykeln med ocksåJag tyckte det var ganska bra. Men när jag bytte till playstation 2 så tyckte jag att 64 hade väldigt dålig grafik!!!
jag tycker N64 är en av dom bästa concole som finns när man har expansion pak för då kan man spela mer spel t.ex.majoras mask och donkey kong...annars tycker jag att gamecube är det bästa :D
ja me faktist :cool: :D
Jag håller med! Vad du tjatar om din mc hela tiden!
vem jag eller ?? de e rätt stor skillnad mellan N64 och PS2 att PS2 har bättre grafik!
↗ till inläggetNEHE? När jag bytte från NES till Gamecube märkte jag en extrem skillnad på grafiken. Jämför inte förra generationens konsoller med dagens.Jag tyckte det var ganska bra. Men när jag bytte till playstation 2 så tyckte jag att 64 hade väldigt dålig grafik!!!
N64 är en extremt bra konsoll, precis som alla andra konsoller nintendo har gjort.
Kanske du tycker ja!
Och vad menar du nu? Menar du att jag tycker att N64 är en bra konsoll? Trådskaparen frågade om våra egna åsikter.
inte om 'PS2 faktist