Tjenare. jag håller på att göra en hemsida. nu är det så att den är jue inte klar men jag skulle gärna vilja ha tips/förbättringar till sidan. sen fär ni gärna kolla in reklamen på sidan. det skulle vara schysst.. men kolla gärna in och ge tips
Tjenare. jag håller på att göra en hemsida. nu är det så att den är jue inte klar men jag skulle gärna vilja ha tips/förbättringar till sidan. sen fär ni gärna kolla in reklamen på sidan. det skulle vara schysst.. men kolla gärna in och ge tips
ta bort web-pollen
jaså.. varför då?
freewebs.com va?
snygg, jag har också gjort en sida =)
www.missionimpossible.se
EDIT: Min engelska är inte så bra :mellow:
Freewebs är ett bra program att göra websidor i
( även om den uppdateras förrens efter 5 timmar)
håller själv på med ett litet projekt för tillfället.
↗ till inläggetjaså.. varför då?
för att alla som har lyckats göra en hemsida lägger till en onödig wep-poll som bara tar plats på utrymmet, ser ful ut, och lägger till mer reklam på din sida...
just därför... man vill ju inte ha nån reklam på sidan
okey..tackar *borta*
jag kanske är en noob, vad vet jag, men... vad är en web-pol? :unsure:
↗ till inläggetEn röstning, som t.ex. veckans fråga.jag kanske är en noob, vad vet jag, men... vad är en web-pol? :unsure:
Ganska tuff sida!
Gillar CKy filmerna, har funderat lite på att skaffa haggard
Ganska bra.. lär dig html så blir de ännu bätte
*YAHOO MINI FUSKARE*
Gör ett forum ! ;)
Eller har du redan gjort ett ?
okey nu är det så att jag undrar
1. någon som kan lära ut dreamwever eller visa en bra hemsida
2. skulle vara skit kul med ett forum..men hur gör jag ett?
våga vägra freewebs och gör en riktig sida istället, det är du tillräckligt skillad för - de flesta andra freewebsanvändare är det inte...
om du nöjer dig med vanlig hederlig html i anteckningar, kan du kolla in min lilla hemsida, har en hemsideskola där. niclas.olofhson.com
forum fixar du genom att ladda ner t.ex. phpBB (kräver bra server och kunskaper) eller skaffa invision free (går knappt att göra några kraftfulla saker med över huvud taget).
google is your friend
okey. känns inte sktuellt med forum. men vist skulle jag vilja ha en snyggare hemsida. kan man göra en hemsida i photoshop? är ganska bra på PS så iså fall skulle det inte vara llt fr svårt..
du kan göra banners och layouten i photoshop... förresten nico han e inte särskilt "skillad" eftersom han har gjort den med freewebs easybuilder tror ja de hette :S
jag kan jue säga atta jag är ganska "skillad" men inte i dreamweaver och sånt. men jag är nog bra i photoshop. men kan man altså bygga upp en hel hemsida i PS?
Inte själva hemsidan men knappar, banner, bilder m.m. i photoshop sen får du sätta ihop det med HTML eller något annat språk. (man kan även skriva texten i photoshop och sedan bara lägga upp en bild, med alla bilder och text på)
okey. jag ska lära mig dreamweaver när jag orkar, får se hur bra jag blir på den då. finns det någon tutorial här på sidan någonstans?
inte?
Här är en tutorial sida http://www.pixel2life.com
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in