:blink: JAG HAR BEVIS PÅ BIGFOOT FINNS JAG TOG NYSS EN BILD!
Big Foot Finns!
Vilket spel? Och hur kunde du ta en scrnshoot om det är PS2? O_o
lol gubben är gjort i point! :lol:
Gubben är falsk...
Du måste ha GTA på dator för att kunna göra screenshots, eller?
Det är en jpg bild, det kan asså betyda att han tagigt den med en kamera ;)
Själv har man ju sett bigfoot... eller min kompis.
Jag kollade bara på XD
Det där är Carl Jackson(CJ) i spelet Grand theft auto : san andreas, som finns både till PC o PS2, på bilden åker CJ jetpack, och fotspåren syns att dom är dit-målade (fusk till jet-pack: rocketman)
rolig bild :lol:
↗ till inläggetDet där är Carl Jackson(CJ) i spelet Grand theft auto : san andreas, som finns både till PC o PS2, på bilden åker CJ jetpack, och fotspåren syns att dom är dit-målade (fusk till jet-pack: rocketman)
haha Carl Jackson, heter han inte Carl Johnson eller nått sånt
↗ till inläggetDet där är Carl Jackson(CJ) i spelet Grand theft auto : san andreas, som finns både till PC o PS2, på bilden åker CJ jetpack, och fotspåren syns att dom är dit-målade (fusk till jet-pack: rocketman)
Jo det heter han :cool: Och bilden sög om det där röda skulle föreställa bigfoots fotspår!!
↗ till inläggetDet finns någonting som heter, webbkamera.Gubben är falsk...
Du måste ha GTA på dator för att kunna göra screenshots, eller?
Vart hittade du den där fotspåret ??
* CJ = Carl Johnson :D
varför ger han en varning...han har hurmor och bra anledning att göra denna inlägg men man ser att bilden är falsk
bilden e faktist äkta de där e min gubbe på SA o dom där fotspåren hittade ja på mounten (kommer intehåg de andra namnet) o ja vill inte att en snorunge ska ta mina bilder o säga sen att de e hans :angry:
kolla här http://forum.fuska.se/Big_Foot_Eller_King_Kongl-t63903.html
f*n varför komm de 2 gånger ja skickade bara en gång
Posta bilden i tråden där Bigfoot diskutionen pågår.
Låst.