💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Mig!

20 svar · startad

Trådstartare #1

Asså kolla när jag gick in igår på cs så när jag gick in på options där man valde skärm så råka jag ta fel så mitt cs förstördes och när man går in så är det bara mörk :( jag har avinstallert steam och cs men det har sparats på mitt account

Och om jag köper cs igen och gör nytt account kommer det funka

var ledsen igår pga det :(

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Asså kolla när jag gick in igår på cs så när jag gick in på options där man valde skärm så råka jag ta fel så mitt cs förstördes och när man går in så är det bara mörk  :( jag har avinstallert steam och cs men det har sparats på mitt account

Och om jag köper cs igen och gör nytt account och sånt kommer det funka

var ledsen igår pga det  :(

det ända du kan göra är att duu ska installera om dina video drivrutiner eller ljud sen ska du ta bort hela counter-strike mappen i steamapps
Trådstartare #3

lol hur ska jag kunna göra det när jag går in på cs så är det mörkt,

och hur gör jag det ??

Man kan inte ens ta bort counter-strike från steamapps ffs

Senast ändrad:

försök !

Trådstartare #5

gick ej :S vet ej hur jag ska kunna ändra inställningar när man inte ser spelet när man spela hjälp

↗ till inlägget

lol hur ska jag kunna göra det när jag går in på cs så är det mörkt,

och hur gör jag det ??

Man kan inte ens ta bort counter-strike från steamapps ffs

Du kan ta bort filerna om du stänger av hela STEAM innan du försöker.
Trådstartare #7

jamen efter jag tagit bort och inte startat steam så när jag tagit bort så kommer det upp direkt när jag loggar in på steam wtf?

2 May 2006

men avinstallera steam o sen installera det igen sen, att det ska vi så svårt -.-

Trådstartare #9

jo jag har gjort det men asså du vet jag har 27'' tv som jag spelar på och jag tog 634x800 på cs så det syns inte och har avinstallerat cs och steam flera ggr !!

testa med en vanlig skärm då

Trådstartare #11
↗ till inlägget

Du jag tror inte det :S

3 May 2006
↗ till inlägget

men för f*n, byt skärm till en vanlig, och om cs funkar, ändra inställningarna.. byt skärm igen o spela.

4 May 2006
Trådstartare #13

Det är lite krånligt men ska pröva kaktus-killen du får mina fuskamynt om det funkar ;)

men jag sa ju det först

5 May 2006
Trådstartare #15

Inga får mina fuska mynt inget av det funkade + så är det fel på min data som jag ska få en om typ 2-3 veckor. ;) :D

försök att avinstalera och kasta alla filerna sen ladda om steam! :gitarr:

och sen provar du om det funkar!

6 May 2006
Trådstartare #17

Ja har gjort det, FLERA gånger men det funkar inte och vill inte ha hjälp av nån s

sk'tunge så k*Ft

Ska ändå köra om datan allt som jag har DISPERED :( :cry: :blink: :unsure:

↗ till inlägget

Ja har gjort det, FLERA gånger men det funkar inte och vill inte ha hjälp av nån s

sk'tunge så k*Ft

Ska ändå köra om datan allt som jag har DISPERED  :(  :cry:  :blink:  :unsure:

Du värkar inte veta särskilt mycket om datorer.

Först säger du att du vill ha hjälp sen säger du "det funkar inte och vill inte ha hjälp av nån s

sk'tunge så k*Ft". Tänk dig för vad du säger innan du skriver, annars blir du flamad... och det händer nu!

OMFG N00B LOL J00 R T3H T0AL CRAP @ LIFE N PC!!!! Lite smått irriterande må jag säga.

18 May 2006
Trådstartare #19
↗ till inlägget

sk'tunge så k*Ft

Ska ändå köra om datan allt som jag har DISPERED  :(  :cry:  :blink:  :unsure:

mog1

du kan vara tyst sk*tunge

Du är lika fjantig som din bild, åh vänta de e ju en bild på dig..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in