Nu i efterhand så ångrar jag lite att jag inte hängde med för det var en ganska bra konsert sa min brorsa och det var två förband.
Metal
↗ till inläggetSjälvklart är man det! Kan man vara något annat? ;)
Frågan är hur man kan vara det. Musiken är ju vidrig... hur kan ni människor gilla sånt här skit?
↗ till inläggetJaså... då kan du ju tala om för oss vad du tycker om för musik så vi kan klaga på dig eller så kan du sticka från tråden eftersom du inte har här att göra.Självklart är man det! Kan man vara något annat? ;)
↗ till inläggetSjälvklart är man det! Kan man vara något annat? ;)
hehe..bra sagt..
va inte slayer på hultsfred förra sommarn?.
är det ingen som lyssnar på Symphony X???om inte så måste ni bara skaffa albumet The Odyssey ett måste i hårdrockssamlingen....Rock On kids
↗ till inläggetDärför att musiken är äckligt bra.Självklart är man det! Kan man vara något annat? ;)
de är bara vissa hårdrockslåtar som är bra. men de flesta är inte så bra.
↗ till inläggetJag har en dröse skivor hemma som inte används särskilt mycket nu för tidenär det ingen som lyssnar på Symphony X???om inte så måste ni bara skaffa albumet The Odyssey ett måste i hårdrockssamlingen....Rock On kids
Om ni vill ha en bra skiva så ska ni köpa det mest sålda dödsmetal albumet någonsin(tror jag?) Rapture med det amerikanska bandet Morbid Angel. Riffen som deras gitarrist Trey Azagoth gör är bara för grymma.
Eller möjligen Meshuggah's Destroy Erease Improve ;)
Meshuggah är ju ochså grymma
↗ till inläggetHar aldrig fastnat för meshuggah's tyska synth liknande musik. In Flames säger jag! ^^Meshuggah är ju ochså grymma
↗ till inläggetNä nu blir jag nästan upprörd här ! :PMeshuggah är ju ochså grymma
Tysk syth ? snarare svenskt "baseffekt"-metal
Meshuggah is the real shit
Bassen i Meshuggah är ju bara för grym
Man kan tro att det är trummor som ibland går i 200 km/h men det är faktiskt bassträngen som fladdrar med ett ovanligt ljud
Spelar han 5-strängad bas i Meshuggah eller?
ingen aning
bra med denna tråd..man får reda på många nya band=)..som jag alldrig skulle ha hört talas om förut...
uniklubi....finland....älskar finland
är pantera något att ha lr???.. :/.
sorry för dubbel inlägg!!
↗ till inläggetär pantera något att ha lr???.. :/.
sorry för dubbel inlägg!!
Självklart =P Har bara några låtar med dom men dom låtarna jag har är bra. =D