Strapping Young Lad är nog det bästa metalbandet, enligt mig, just nu. Fulaste också dock.
Metal
↗ till inläggetNej, 100% Power är ju inget av banden.Nope, men de är ju inte "renrasiga" så att säga.
Aja, har någon hört bloodbath & Aeon?
↗ till inläggetStrapping Young Lad är nog det bästa metalbandet, enligt mig, just nu. Fulaste också dock.
Jag tycker sångaren i Alexisonfire är rätt så ful också.
↗ till inläggetBloodbath är ju hur grymma som helst. Jag har båda deras album och deras andra Nightmares Made Flesh är nog min favorit. Fast deras första album är lite mer old school death metal.Nope, men de är ju inte "renrasiga" så att säga.
Aeon är även dem grymma, men jag har bara några låtar med dem.
↗ till inläggetReeally?Strapping Young Lad är nog det bästa metalbandet, enligt mig, just nu. Fulaste också dock.
Håller med dig till tusen.
Helt galet bra. Och en sak till: Devin e snygg!
Uuum ja metallare :unsure: Jag lyssnar på melodiisk svartmetall typ Cradle of Filth och Archenemy :evil:
y rly, Putside.
Har inte sett Alexisonfire sångaren, inte hört mycket av dom heller. Men dom är emocore, de hör inte till här.
↗ till inläggety rly, Putside.
Har inte sett Alexisonfire sångaren, inte hört mycket av dom heller. Men dom är emocore, de hör inte till här.
Jag skulle då inte klassa Alexisonfire som emocore.
Accidents - Alexisonfire
Rockar hårdast på fuska.
Alexisonfire är tvättäkta emoskit och hör ej hemma här.
This could be anywhere in the world - Alexisonfire
Där har du, emocore.
Bara en lite fråga här till er som kan lite om Metal å så..
Är Dope metal?
All rock, Hårdrock, alla former av metal.
Rock äger!
↗ till inläggetNu-metal kanske?Bara en lite fråga här till er som kan lite om Metal å så..
Är Dope metal?
Typ blandning av punk och nu-metal.
Ne , tyvär. :rolleyes: