är det någon som vet hur många svärd det finns eller sjöldar?
Legend Of Zelda Twiligth Princess
Varför undrar du?
för att det måste finnas mer en 4 svärd & sjöldar...jag har kört ett demo av det spelet å då fanns det bara 4 svärd & sjöldar :o
Var spelade du ett demo ??
tyck e det.vart spela du?
Det finns ingen demo av spelet, han ljuger =)
Han kanske vann en tävling?
Nä. Det finns ingen demo.
han vill bara ha fuskarank eller FM
Seriöst. Är du 15? "sjöldar"?
Dessutom verkar du inte veta vad du snackar om. Det finns inget demo, och vad jag vet, så vet ingen hur många svärd eller sköldar det finns.
hahahahah han blev knäckt så han blev tyst :D
Om det verklingen skulle finnas fyra svärd och fyra sköldar, blir det lite svårt att komma på namn till dom. Tex. OoT, första skölden: vanlig sköld. Andra skölden: står emot eldattacker. Tredje skölden: Reflekterar ljus. Vad skulle tredje vara? En sköld som blockar vad som helst, reflekterar ljus och alla distansattacker och som ger dig fullt i liv och magi varje gång du spelar Zeldas Lullaby? Samma sak med svärd. Skulle man ha ett dubbelt så starkt svärd som Biggorons Sword? Hur långt tror du spelet är? Det följer bara med en skiva...
mag_net kanske vet han säger ju att han köpte spelet från U.S.A och att det kosta lite pengar han kanske vet hur många sjöldar och svärd det finns :D
↗ till inläggetÖhh? Du vet ju inte heller vad du snackar om. Spelet har inte kommit ut någonstans.mag_net kanske vet han säger ju att han köpte spelet från U.S.A och att det kosta lite pengar han kanske vet hur många sjöldar och svärd det finns :D
Okej vi säger såhär. För det första så finns det ett demo. Fast demot fanns bara på E3(Electronic Entertainment Expo). E3 är den största TV-spelsmässan i världen. Och för att komma in dit så behöver man vara skribent(skriva recensioner) för någon stor tidinging eller för en stor hemsida. Vilket du inte kan eftersom du inte kan stava till sköldar.
Då kan vi dra slutsatsen att du är en spammer som bara vill ha mer i fuska-rank.(Nej jag menade inte hedman utan jag menade den som skrev första inlägget)
men palla vem f*n bryr sig om hur många svär lr sköldar de finns!!!!!!!
↗ till inläggetDet brukar bli roligare om det är fler vapen?men palla vem f*n bryr sig om hur många svär lr sköldar de finns!!!!!!!
Det hade varit kul med olika affärer där man kan köpa vapen, som i många rpg-spel.
Det brukar bli roligare om det är fler vapen?
Det hade varit kul med olika affärer där man kan köpa vapen, som i många rpg-spel.
Det är väl inget GTA spel vi snackar om? :P Men jag håller med, det vore bra.
Mjä. Det skulle vara kul om det fanns 4-5 olika svärd och sköldar som man skulle kunna köpa i städer som ligger lite långt bort så man får leta. Det skulle också vara fint att man kunde få svärd/sköld/något annat bra från sidequests.Det brukar bli roligare om det är fler vapen?
Det är väl inget GTA spel vi snackar om? :P Men jag håller med, det vore bra.
Ingen vet än då det inte har kommit. Tycker själv att det är en väldigt dum fråga att någon som inte har det ska kunna svara på detta. Låser då ingen vet det ändå och allt blir off topic.
*låst*