↗ till inläggeteller som det är på razegore i BWL. spawnas up till 40 mobs när MT's huller på och gör mindcontrol på bossenlol jag e Hunter och får ändå massa mobs på mej...så ja måste också laga ;)
Epic Mount
Warriors/Bögpaly's Plate = 30g+ om allt är rött
Hunter/Shaman's Mail = 15-20g+ om allt är rött
Rogue/Dr00d's Leather = 7-15g+ om allt är rött
Mage/Warlock/Priest's Cloth = 5-10+ om allt är rött,
Ungefär så ser det ut, om jag spirit Ressar en gång om mina saker så mina saker är på 50% ligger repairen på 16g cirka, dock jag har full DS och sånt gutt,
Jag får betala 1,5 g om allt är rött. Får betala störst av allt om jag hänger i Gadgetzan.
Gå till Felwood och grinda Felcloth från satyrerna där, sälj det sedan på AH.
Btw någon som spelar på Neptulon här?
Gör det just nu..men det är gaaaaanska segt :D man får nästan aldrig felcloth
Ett litet Elajt Tips från l33t HunterN, Tigg 40vatten och mat från en Mage, stick till Fellwood, Grinda Toxic Horror's, dom droppar Essence of Water Värt 7-8g styck på ah, sålde 10st för 80g igår på Talvinarr
↗ till inläggetPå Talnivarr? Spelar du ally?Ett litet Elajt Tips från l33t HunterN, Tigg 40vatten och mat från en Mage, stick till Fellwood, Grinda Toxic Horror's, dom droppar Essence of Water Värt 7-8g styck på ah, sålde 10st för 80g igår på Talvinarr
Knas-Bollen, gör solo många gånger i SM så kan du få jätte många guld om du bara kör på Armory/Cath. Var redo med många slots!
Dock kan dom flesta klasser få problem med Herod, så ta med potions. Om du är priest dock lär du inte få så många problem om du sparar lite mana för heals och shield.
Cath lär du kunna soloa, men en potion kan hjälpa till.
Testa även RFD om du vill, har själv inte gjort det än, vet inte hur det är.
Ne, RFD är svårare än sm. Lång också.
Men jag undrar, vilka klasser får problem med herod? Ingen.
Kanske som druid. Men att vara hunter/warrior/paladin/rouge är hur enkelt som helst mot han då. Bara man flyttar på sig när han gör whirlwind.