💬
Logga in
Fuska.se

Acww Hjälp!

8 svar · startad

Trådstartare #1

jag betalade första lånet som var 19000 bells och nu är mitt hus större jag undrar varför inte tom nooks affär blev större?

hjälp mig snälla!!! :(

mycket tacksam för svar!!!

↗ till inlägget

jag betalade första lånet som var 19000 bells och nu är mitt hus större  jag undrar varför inte tom nooks affär blev större?

affären blir större när du har köpt ganska mycket möbler och sånt
Trådstartare #3
↗ till inlägget

jag betalade första lånet som var 19000 bells och nu är mitt hus större  jag undrar varför inte tom nooks affär blev större?

jaha tack för hjälpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
26 May 2006
↗ till inlägget

ingen orsak :)

för att få sista uppgraderingen av Nooks så ska en vän ha varit & köpt nått i din stad

30 May 2006
↗ till inlägget

för att få sista uppgraderingen av Nooks så ska en vän ha varit & köpt nått i din stad

kan man uppgradera huset direkt utan att fått dom andra uppgraderingarna?!
29 Jun 2006

att uppgradera huset behövs bara pengar för, att få hans affär behöver man också en kompis som har vart & köpt nått i affären

19 Jul 2006

typ sista huset man får har massor av olika rum.

19 Oct 2007
kan man uppgradera huset direkt utan att fått dom andra uppgraderingarna?!

nej man måste göra alla uppgraderignar på huset

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in