ni ska skriva i pokemon forumet inte direkt i game boy forumet om jag har fel så rätta mig men det hade underlättat lite för admin
Alla Som Spelar Pokemon Kolla Hitt
jag har redan gjort 32 miljoner sånna här trådar
men som vanligt så fattar inte hjärndöda pokemon nördar varför det finns speciella forum <_< <_<
↗ till inlägget*tar illa upp*men som vanligt så fattar inte hjärndöda pokemon nördar varför det finns speciella forum <_< <_<
ja men vaddå, ni skriver ju ALDRIG i ert forum, VRF I h*lvete TROR NI DET FINNS ETT.
som sagt hjärndöda
dom är ej järn döda och vårda ditt språk :angry:
dom e bara lite förvirade och vet ej
ni som vet med er att ni skriver i detta forumet om pokemon ska ta och ändra på det och skriva i rätt
men för f*n, titta på GBA forumet hur många är om pokemon
öhhmm 95 %
det skulle vi som inte är hjärndöda kunna ha nytta av den platsen, till att skriva bra frågor och inte lättea frågor om hur man får surf mm, lär er leta istället för att göra samma trådar om och om igen
jag har sagt till många men dom skriver fortfarande i detta forum
vilket gör mig väldigt irriterad över att många pokemon extremist fanatiker aldrig fattar varför det finns isolerings forum för alla skit pokemon frågor
MVH: Rasmus A.K.A Twiztha_MF
↗ till inläggetlugna ner digmen för f*n, titta på GBA forumet hur många är om pokemon
öhhmm 95 %
det skulle vi som inte är hjärndöda kunna ha nytta av den platsen, till att skriva bra frågor och inte lättea frågor om hur man får surf mm, lär er leta istället för att göra samma trådar om och om igen
vilket gör mig väldigt irriterad över att många pokemon extremist fanatiker aldrig fattar varför det finns isolerings forum för alla skit pokemon frågor
↗ till inläggetmen för f*n, titta på GBA forumet hur många är om pokemon
öhhmm 95 %
Har bara ett svar:sluta skriva här!
↗ till inlägget@Knas-bollen bra svarmen för f*n, titta på GBA forumet hur många är om pokemon
öhhmm 95 %
Tackar tackar :gitarr:
↗ till inläggetvar så lite såTackar tackar :gitarr:
jo men det har redan kommit flera "nya" trådar om det här även om man gjort den här tråden= poekmon nördar = hjärndöda, för ni verkar ju inte fatta nått.
↗ till inläggetjo men det har redan kommit flera "nya" trådar om det här även om man gjort den här tråden= poekmon nördar = hjärndöda, för ni verkar ju inte fatta nått.
vårda språket,va! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
sluta skriv här da <_<
@Twiztha_MF
Jag håller kanske med om att det är lite irriterande med pkmn trådar iGBA forumet men att kalla dom hjärndöda är nog lite för mycket att ta i. <_<
↗ till inlägget¨jo men det har redan kommit flera "nya" trådar om det här även om man gjort den här tråden= poekmon nördar = hjärndöda, för ni verkar ju inte fatta nått.
Men ta och lägg ner va?! :angry:
allså ta o lägg av med hjärndöda `´! ingen e det allså bara du e det ! du stör dig på verkligen andra som gillar pokemon!...
Men vad ni whinar. -.- Anmäl bara de trådar som ligger fel.