↗ till inlägget
lol! det är invandrarna som äger alla pizzerior och resturanger.
Och alla import fabriker för mat osv. Vem tror du betalar mest skatt. Just vi!
Jasså? Äger invandrare ALLA restauranger och pizzerior (samma sak), det visste jag inte att dom gjorde? Hur kommer sig då att det finns restauranger som ägs av Svenskar? En fråga till dig: Om det var så att alla restauranger ägdes av invandrare; är det någon som tvingar personer att äta där? Kan man inte lika gärna laga mat hemma?
Och sen fråga nr. 2:
Vad är en s.k "Import Fabrik"...?
Nr. 3:
Importerar verkligen invandrarna som importerar all' mat? Ägs t.ex ICA av en invandrare?
svar.
Endast seriösa svar, tack.
EDIT: De invandrare som FÖRSÖKER skaffa jobb men får inget p.g.a. deras etniska bakgrund kan väl stanna då dom försöker. Då får dom ju hjälp av bidragen. Om det bara var så att alla invandrare (läs: araber) var sådanna. Tyvär är det så att som jag uppfattar det var åttonde turk lever på bidragen men skaffar inget jobb, de försöker inte ens utan bildar s.k gäng och går runt och hotar/spöar "oss". Eller inte bryr sig i skolan, ta ett exempel. Min skola. Invandrarna bara "dampar", skriker, j*vlas med alla, etc. Hmm... hur kommer det gå för dom då? Och även de som försöker "muckar" med en osv. De borde väl f*n vara tacksamma att de får frukost, det är f*n vi som betalar den!!!