Hej
Jag undrar om man kan få polis bilarnas sirener att blinka bara? GTA:SA
Finns det några svenska polis bilar till san adereas?
MVH
tokar86a
Hej
Jag undrar om man kan få polis bilarnas sirener att blinka bara? GTA:SA
Finns det några svenska polis bilar till san adereas?
MVH
tokar86a
Om du trycker på "tut" knappen snabbt så börjar sirenerna att blinka. Så är det i alla GTA spel. Om du vill ha svenska polisbilar så får du vänta på en mod som kommer som heter GTA Sweden.
↗ till inläggetOm du trycker på "tut" knappen snabbt så börjar sirenerna att blinka. Så är det i alla GTA spel. Om du vill ha svenska polisbilar så får du vänta på en mod som kommer som heter GTA Sweden.
Jag har aldrig lyckas att få det funka.
Vart kommer den att finnas?
Om du trycker på H-knappen så går alltid sirenerna igång. Capslocken lyckas man inte alltid med...
↗ till inläggetOm du trycker på H-knappen så går alltid sirenerna igång. Capslocken lyckas man inte alltid med...
varför skulle inte caps lock gå lika bra? :P
exakt?
Jag använder inte default inställningarna så jag använder inte H eller caps-lock men om man bara trycker på "tut" knappen jättefort så slår sirenerna igång bara. Det är lätt som en plätt.
för mej funkar det att trycka caps lock
caps lock är precis lika bra som h.
Varför funkar det inte för mej da?
men om det nu inte är varken H eller CapsLock så gå in på options å kolla, vi säger att knappen som man tutar med är J, då måste du trycka ner J snabbt, sedan släppa, så slår sirenerna igång.
Jag får prova med det. Hoppas att det funkar.
Nice med Swedish Police ^^
Ska testa
Vad då svenska polis bilar?
Ja du frågade om det fanns och du fick svar att det fanns en mod som gjorde att man kunde ha svenska polis bilar i spelet..
När man trycker snabbt slår dom igång men om du e lite för långsam så tutar den bara istället.
men lol ahr han inte titta i options än onödig tråd
↗ till inläggetmen lol ahr han inte titta i options än onödig tråd
du ska inte snacka om onödiga trådar...
För mig funkar det att trycka in spaken =D
(skojja bara)
Gå in på options och titta lite och om det ändå inte funkar byt
tut knap i options.
LOL för Hot coffey mod :blink:
det ska det göra :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in