Jag tycker Lätt man skulle kunna göra en film. Filmen skulle bli grymm!!! :D :P
Kanske skulle kunna bli 2-3 filmer, Filmerna tycker ja skulle va riktigt långa om man gjorde dom! Över 2 h lätt. 3 kanske. Så man får med mycket! :D
Jag tycker Lätt man skulle kunna göra en film. Filmen skulle bli grymm!!! :D :P
Kanske skulle kunna bli 2-3 filmer, Filmerna tycker ja skulle va riktigt långa om man gjorde dom! Över 2 h lätt. 3 kanske. Så man får med mycket! :D
nej absolut inte visst spelen är dom bästa av dom bästa men en film nej nej nej
Har inte lirat så
Men jag är osäker på om den här ligger i fel forum :S
↗ till inläggettro mig det gör den inte(:meddum:)Har inte lirat så
Men jag är osäker på om den här ligger i fel forum :S
Eftersom att den egentligen handlar mest om film så kunde den kanske pasa sig bättre i musik/media-forumet ?
↗ till inläggetEftersom att den egentligen handlar mest om film så kunde den kanske pasa sig bättre i musik/media-forumet ?
ja, jag vet inte.
Har inte spelat Kingdom Hearts
kanske
Men ja tror om Kh2 skulle vara utan Disney världarna och Disney gubbarna. Asså bara Final Fantasy likt. Med egna världar o.s.v. Skulle spelet vara ännu bättre :)
↗ till inläggetmen spelet handlar ju om ett spel :meddum:Eftersom att den egentligen handlar mest om film så kunde den kanske pasa sig bättre i musik/media-forumet ?
Ja, skulle väll funka
Det kanske skulle bli en bra film
↗ till inläggetDet kanske skulle bli en bra film
Ja tror jag med :) , Tycker det är som en bra film med alla scener som är med i spelet :D
jag har kingdom hearts 1, och en fulm skulle kanske funka =)
↗ till inläggetJag tycker Lätt man skulle kunna göra en film. Filmen skulle bli grymm!!! :D :P
så klart man kan men den skulle inte bli så bra
<_< :huh: :blink: kanske
Haha okej, alla tycker olika såklart.
↗ till inläggetJag tycker Lätt man skulle kunna göra en film. Filmen skulle bli grymm!!! :D :P
Kingdom Hearts finns redan som Anime-film.
Men sedan vet jag inte riktigt på vad för slags film du syftar på
men som sagt, Anime-filmen finns redan!
Vad heter den
:rolleyes:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in