💬
Logga in
Fuska.se

Vm I Fotboll 2006!

64 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #21

Asiatiska lag ser väldigt starka i år, Iran, Japan, Sydkorea är det största och absolut bäst teknikmässigt i Asien.

Att Brasilien skulle vinna VM skulle inte förvåna mig alls med tanke på deras otroligt starka trupp som även spelar för att ha roligt.

Ronaldinho lägger upp bollarna till några av de anfallarna som avslutar bäst vilket är Ronaldo och Adriano.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tror på Brasilien för de har den bredaste truppen från backlinjen till forwardarna. De har även de bästa samspelet mellan alla i laget

Angola har visat sig vara väldigt överlägsna i varje kval-match, skrällar i VM?

31 May 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Angola har sett riktigt bra ut ja. Hoppas att Spanien lyckas bättre i år också.

Nivå 5 · Fuskare

brasilien kan vina men man är inte säker :gitarr: :gitarr:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Var Puyol spansk?

Det visste jag inte.

Tryck på Puyol och läs :D

men Ukraina kanske kan skrälla vem vet förens efter VM :P

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

brasilien kan vina men man är inte säker :gitarr:  :gitarr:

mm jag tror också att dom kan vinna men jag är inte 100% säker än

99,99% chans att Brasilien vinner hela VM...

1 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #29

Gud vad alla är negativa inför VM, Brasilien har ett av de absolut starkaste lagen, men det finns fortfarande starka konkurrenter som kommer att kämpa in i det sista för VM-pokalen.

Argentina och England är enligt mig de största konkurrenterna som Brasilien borde se upp för då Argentina's samspel inom laget samt att flera spelare är bra teknikmässigt, sedan så är även England's breda mittfält och starka backlinje samt deras snabba anfall något om Brasilien borde se upp för.

England är det mest överskattade laget i VM. Bara massa stroppar som t.ex. Beckham.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #31

Nja, England har flera bra spelare som inte är överskattade alls

Hela deras trupp baseras nästan på sådanna spelare, som tex ROoney, Gerrard, Lampard, A.Cole mm.

2 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Angola har sett riktigt bra ut ja. Hoppas att Spanien lyckas bättre i år också.

jag hoppas också att det går bättre för spanien
Nivå 5 · Fuskare

mexiko kommer nå kvartfinal men kommer inte längre

iran är helt och hålt skit lag

portugal c.ranldo kashe leder dem till final men dem kommer inte klara det

har en fråga är inte frankrike med

Nivå 9 · Veteranfuskare

neej.. shit.. Chile fick ett mål! <_< Står 1 - 1 nu

↗ till inlägget

England är det mest överskattade laget i VM. Bara massa stroppar som t.ex. Beckham.

David Beckham är bland världens bästa mittfältare, bäst inläggs & passnings tempo.
3 Jun 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

och en fjolla som noprar ögonbrynen pluss att han redan har gjort sina bästa sesonger

Fjolla? Han är i toppform just nu och är bland de bästa mittfältarna.

Visst, kanske får lite dålig kritik men du vet fanimej inget om fotboll om du tycker att David Beckham är dålig. (ej 1§1)

Om inte han skulle spelat bra, då skulle han inte spela i bland världens bästa lag och han har lagets förtroende.

Här kommer ännu en analys av mig.

Danmark : Kan överraska.

Har bra spelare med i sin trupp.

Gravesen är i form, kan avgöra matchen på egen hand så det är naturligtvis en fördel.

Inte så stabilt defensivt...

Iran : Ett j*vla skitlag som kan inte etablera sig i stora mästerskap.

Har hört massvis med folks här i Sverige (invandrare) som skryter hela tiden om sitt kära Iran, lite jobbigt att dom inte kan inse sanningen.

Sverige : Kan överraska, har Ljungberg som joker och är sannerligen bland dom mest rutinerade spelarna i världen.

Zlatan är krutet, kanske inte bland dom bästa anfallarna i Världen men duger för oss...

Vi har ett bra defensiv, målvakten Isaksson kommer visa vad han går för nu i VM.

Frankrike : Nej.

Har väldigt många stjärnspelare som Zidane & Henry men visar att samspelet inte fungerar längre.

Speciellt inte med en gammal höstack som målvakt...

England : Har en stor chans att vinna VM.

Frank Lampard & Steven Garrard är stjärnorna, David Beckham skall göra assisterna till målen.

Ingen kommer igenom Ashley Cole i defensivet...

Målvakten är ett frågetecken.

Holland (Nederländerna) : Kan inte etablera sig i stora mästerskap.

Behöver Edgar Davids också, Jaap Stam är en kraftig back som kontrollerar backlinjen.

Många duktiga spelare, men det fungerar bara inte.

Tjeckien : Stor chans.

Visade i EM att de är bland Europas bästa lag, duktiga offensiva spelare, defensivet är något att räkna på och mittfältet är stabilt.

Cech i målet är stabil.

Brasilien : Favoriter inför VM.

Kommer troligtvis att vinna också.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #38
↗ till inlägget

Fjolla? Han är i toppform just nu och är bland de bästa mittfältarna.

Visst, kanske får lite dålig kritik men du vet fanimej inget om fotboll om du tycker att David Beckham är dålig. (ej 1§1)

Om inte han skulle spelat bra, då skulle han inte spela i bland världens bästa lag och han har lagets förtroende.

Här kommer ännu en analys av mig.

Danmark : Kan överraska.

Har bra spelare med i sin trupp.

Gravesen är i form, kan avgöra matchen på egen hand så det är naturligtvis en fördel.

Inte så stabilt defensivt...

Iran : Ett j*vla skitlag som kan inte etablera sig i stora mästerskap.

Har hört massvis med folks här i Sverige (invandrare) som skryter hela tiden om sitt kära Iran, lite jobbigt att dom inte kan inse sanningen.

Sverige : Kan överraska, har Ljungberg som joker och är sannerligen bland dom mest rutinerade spelarna i världen.

Zlatan är krutet, kanske inte bland dom bästa anfallarna i Världen men duger för oss...

Vi har ett bra defensiv, målvakten Isaksson kommer visa vad han går för nu i VM.

Frankrike : Nej.

Har väldigt många stjärnspelare som Zidane & Henry men visar att samspelet inte fungerar längre.

Speciellt inte med en gammal höstack som målvakt...

England : Har en stor chans att vinna VM.

Frank Lampard & Steven Garrard är stjärnorna, David Beckham skall göra assisterna till målen.

Ingen kommer igenom Ashley Cole i defensivet...

Målvakten är ett frågetecken.

Holland (Nederländerna) : Kan inte etablera sig i stora mästerskap.

Behöver Edgar Davids också, Jaap Stam är en kraftig back som kontrollerar backlinjen.

Många duktiga spelare, men det fungerar bara inte.

Tjeckien : Stor chans.

Visade i EM att de är bland Europas bästa lag, duktiga offensiva spelare, defensivet är något att räkna på och mittfältet är stabilt.

Cech i målet är stabil.

Brasilien : Favoriter inför VM.

Kommer troligtvis att vinna också.

Håller verkligen med dig om att Tjeckien kan komma långt i VM, fastän att Nedved börjar bli gammal med tiden..

Men Iran tror jag faktiskt kan överaska i VM med deras trupp, dock så är det lite osäkert om de spelar bra varje match..

Iran överraskar ?

Det tror jag knappast...

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #40

Du kanske har en annan uppfattning om "överaskar" än vad jag har.

För ett sådant okänt lag i VM så skulle de förvåna världen om de spelade avancerade till åttondelsfinal, vilket betyder att de kommer 1:a eller 2:a i gruppspelet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in