:( Någon som har spelat runescape och har sin gubbe kvar om ni vill så kan ni väl ge den till mej för jag blev hycklad för ett litet tag sen och vill gärna börja spela med en gubbe som har några levler så jag slipper starta på en ny och kämopa mej uppåt igen.
Söker Runescape Gubbe (helst Member)
Ingen ger ju en member! träna själv och betala för membership
du kan ju klicka på recover a lost account oxå
lol hycklad
habbo noob :P
gör som mihker sa
De e bara träna som funkar annars kan du testa att köpa för fm så kanske du får en gubbe lv 20 me dåliga stats för dina fm
glöm det
du kan väll träna upp dig
Träna upp dig som alla andra gör.
jag tror inte att någon GER bort en p2p-gubbe, precis...
(hycklad? spelat för mycket habbo?)
Jag gav bort en p2p gubbe... men inte till folk jag inte känner..
HAHA kommer ihåg vad medlemen Sas skickade pm till mig det gick så här
<<<<<
hee manen! du e ju scyst som alla sejjer så kan du ge mig ett member konto!!!!!!
<<<<<
RadiVax, han skickade pm=Privat medelande för att han vill bara prata med dig. Men så kommer du och skvallrar allt han har sagt. Dålig stil.
Haha, och? det är ju f*n skrattretande!
RaDiVaX, du e så schysst som alla sejer, men du ger bara bort P2P acc till utvalda :P
Vetkom inte på vad det heter så jag tog hycklad.
jag har en gubbe
men jag säljer den för fm
den är combat lvl 12
↗ till inläggetDu missbrukar Pm funktionen då. Han ville ju vara anonym.Haha, och? det är ju f*n skrattretande!
Inget tyder på det, bara att han skrev där, eftersom om han gjorde det skulle det vara spam och, admin eller någon skulle säga "ta det i pm"
↗ till inlägget:( Någon som har spelat runescape och har sin gubbe kvar om ni vill så kan ni väl ge den till mej för jag blev hycklad för ett litet tag sen och vill gärna börja spela med en gubbe som har några levler så jag slipper starta på en ny och kämopa mej uppåt igen.
Eller hur...
Hyckla är för bobba ((lol))
som alltid förknippas med habbo. Bara de som spelar tar det allvarligt.