hur hittar jag Scarecrow's Song???
Ocarins Of Time
↗ till inläggetDu hittar den vid Lake Hyliahur hittar jag Scarecrow's Song???
Gå till Lake Hylia, Vid Zora ingången ska det finnas 2 fält med 2 Fågel-skrämor. Ta fram Ocarinan framför Fågel-skräman på nedre fältet. Spela en sång för honom som inte finns redan, ta något lät du kommer ihåg med inte bara massa (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A) det måste vara någon sång. Om han tycker om den blir det Scarecrow song.
Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B)
↗ till inläggetDu måste vara liten när du lär han den oxå! :)Gå till Lake Hylia, Vid Zora ingången ska det finnas 2 fält med 2 Fågel-skrämor. Ta fram Ocarinan framför Fågel-skräman på nedre fältet. Spela en sång för honom som inte finns redan, ta något lät du kommer ihåg med inte bara massa (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A) det måste vara någon sång. Om han tycker om den blir det Scarecrow song.
Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B)
Körde bolero of fire baklänges jag :D
↗ till inläggetJag körde Sarias Song baklänges ^_^Körde bolero of fire baklänges jag :D
japp jag med
↗ till inläggetSom är Song of Healing i Majoras Mask :) .Fast det är väl lite off-topic.Körde bolero of fire baklänges jag :D
↗ till inläggetMmm... Hehe... Nje det är väl bättre än att starta en ny tråd om det? ^_^Körde bolero of fire baklänges jag :D
Nej, det är det faktiskt inte.
↗ till inläggetOkey... Vi slutar väl då...Nej, det är det faktiskt inte.
Nja, jag undrar faktiskt vad man har den till. Nån som vet?
↗ till inläggetDu kan använda fågelskrämmorna till att få vissa hjärtbitar :gitarr:Nja, jag undrar faktiskt vad man har den till. Nån som vet?
Hur och vart t.ex.?
↗ till inläggetHur och vart t.ex.?
i gerudo fortress, kistan högst upp kan man nå med sången och eldpilen går att få med den.
i fire temple flyger navi iväg och blir grön på ett ställe högt upp där ska du använda den för att komma upp till ett nytt ställe.
I shadow temple kan du använda den när spökskepet falit ner i avgrunden. När navi flyger up till en platform på andra sidan avgrunden och blir grön ska du spela den. Då kommer en fågelskräma up där, använd hookshot för att komma up dit och över avgrunden. Jag trode det var enda stället att använda den på.
↗ till inläggetI shadow temple kan du använda den när spökskepet falit ner i avgrunden. När navi flyger up till en platform på andra sidan avgrunden och blir grön ska du spela den. Då kommer en fågelskräma up där, använd hookshot för att komma up dit och över avgrunden. Jag trode det var enda stället att använda den på.
ja visst ja. men annars är det svårt att komma upp till en skulltulla i fire temple.
jag TROR att man kan använda den i ``sand templet`` (mins inte vad den heter) och stå på en av händerna i stora rummet och spela så kommer ne hjärtbit fram.