Mitt xbox har linkin park, Judas priest, Helloween, absolute move your body 2005......... Vilken slags musik har du på ditt xbox. Det är bara att skriva in det här.
Vilken Musik
Har inte haft någon lust att lägga in så värst många låtar. Har bara lagt in Metallicas album St.Anger.
Jag har all min musik på datorn eller skiva. Men jag har ändå lite System of a down, Oasis och Jack Johnson på lådan ;).
Lite metal som cannibal Corpse, Morbid Angel och Carcass
Musiken som följer med till spelen, har inte lagt in några egna låtar till min Xbox och har inga planer på att göra det heller. :)
Blandat,hip hop collection och lite snusklåtar :P
har inga låtar på xbox
finns bara hårdrock på min,enda musiken som jag lyssnar på
hur får man in musik på xbox?
man sätter in skivan sen står det copy ta det..
↗ till inläggetok :)man sätter in skivan sen står det copy ta det..
och om den är chippad så är det bara att skicka musiken till boxen från datorn
↗ till inläggethur gör man det?och om den är chippad så är det bara att skicka musiken till boxen från datorn
↗ till inläggetTror du får använda en sladd som du skickar över. Fråga i din närmaste Spelaffär ;).och om den är chippad så är det bara att skicka musiken till boxen från datorn
Btw, lagt in lite Green Day-låtar nu :).
↗ till inläggetokoch om den är chippad så är det bara att skicka musiken till boxen från datorn
korsad nätverkskabel om du ska skicka direckt mellan boxen och datorn.Sen behöver du ett program på datorn och då skulle jag rekomendera flashfxp