↗ till inläggetmen det är ju vanligt att man klarar en med ett slagJag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då.
Vilka Pokemon Klarade Ni Pokemon Ligan Med?
↗ till inläggetAsså jag menar i pokémon ligan :lol:Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då.
På Emerald använde jag bara en Swampert i Lv.66 - 75. Fast jag fick använda full restore oxo.
↗ till inläggetklarade du alla POKEMON I LIGAN MED ETT SLAG ....mén HALLO MAN KAN BARA MÖTA EN ÅT GÅNGEN JAG TROR INTE ATT DU KLARADE ligan med ett ENDA slagJag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då.
Men lite nogranare kan du väl läsa du är ju 14år!Det var inte JAG som hade en Lodicollo utan det var min kompis!
↗ till inläggetMen snälla... En attack per Pokemon menar han självklart.Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då.
↗ till inläggetJag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då.
↗ till inläggetOch du ska vara upprört för det :blink:Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då.
varför det
Du kan väl begripa att man inte kan slå ut hela Elite Four med en enda attack. Använd hjärnan!
:lol: :lol: oj oj oj take a break
↗ till inläggetDu kan väl begripa att man inte kan slå ut hela Elite Four med en enda attack. Använd hjärnan!
Du är nog den en av dom trögfattaste personen jag har mött...
Den här tråden börjar "hoppa ifrån ämnet".
Nyss klarade jag pkmn ligan med Rhydon :)
Oj... du hade nog problem med Wallace, inte sant? ;)
Längesen jag spela. Kollade in lite vid forumet. Men jag klarade mig med.
Swampert tror jag han hette, kyogre, raichu. Och någon mer. Kommer ej ihåg.
Swampert, Alakazam, Pelipper, Mighteyna, Walrein och Maggcorgo :)
Oj!Jag tycker det är så svårt att träna Maggcargo!
nu klarade jag ut pokeligan med ho-oh på lvl 80
Jaha!
↗ till inläggetoch hur fick du ho-oh??? :blink: (var ifrån)nu klarade jag ut pokeligan med ho-oh på lvl 80
och i vilket spel...