Klart alla tycker olika, och folk har rätt till en åsikt.
Jag tycker personligen det är mycket bråk i den här tråden.
Klart alla tycker olika, och folk har rätt till en åsikt.
↗ till inläggetjoo det håller jag med omKlart alla tycker olika, och folk har rätt till en åsikt.
↗ till inläggetJa Lordi är väl helt ok :)lol vi vann lol
devil is a loser and his my bitch
↗ till inläggetmm det är domlol vi vann lol
deathrockare är dom jag diggar dom
Håller med presentation om att de sjöng dåligt (om man jämför med skivorna). Men visst var lordi det bästa bidraget, enligt mig, och de var värda att vinna.
Man får hoppas att riktiga hårdrocksband följer exempel.
↗ till inläggetDeathrockare? Hah, tror jag dör av skratt.lol vi vann lol
↗ till inläggetAAAAAAA VARFÖR STÅR DET DA "The DeathRocker`s Lordi på min affishlol vi vann lol
Personen som gjorde affischen var väl hög på något isåfall, Lordi är någon slags pop/techno-hårdrock.
↗ till inläggetär det nån som har en sån affish mer än jagPersonen som gjorde affischen var väl hög på något isåfall, Lordi är någon slags pop/techno-hårdrock.
vilka ska se dom på hultsfred
Man åker inte till Hultsfred för att kolla på Lordi
Man åker isf dit för att kolla in Strapping young Lad, Alice in Chains m.fl.
↗ till inläggetdom suger ju... lordi bättreMan åker inte till Hultsfred för att kolla på Lordi
Man åker isf dit för att kolla in Strapping young Lad, Alice in Chains m.fl.
Du har sagt att de är bättre än alla band minst femtio gånger i den här tråden nu. Respektera vad andra folk lyssnar på och om de inte vill se dem på Hultsfred
↗ till inläggetMEN JAG FÅR VÄL TYCKA VAD JAG VILLDu har sagt att de är bättre än alla band minst femtio gånger i den här tråden nu. Respektera vad andra folk lyssnar på och om de inte vill se dem på Hultsfred
Ehm...
Tycker verkligen att det är riktigt onödigt av Blizzey att posta så j*vla många onödiga inlägg.
Man hörde typ inte vad Lordi sjöng, så här löd refrängen...
Angels been hard, rock halleluja!
Lordi va askass ju <_<
↗ till inläggetmm det är rätt så många som har sagt det lolLordi va askass ju <_<
* Blizzey, sluta kommentera samma sak då!
Egentligen var det fusk att Lordi vann den finska melodifestivalen.
Vet inte om detta är sant, men jag såg på en video med Lordi i finalen då de bidrog med två låtar.
Är det tillåtet i Finland?
↗ till inläggetdet gjorde dom inte alls min mormor och morfar kommer från finland och dom såg på den finska melodifetivalen *dom har en finsk kanal** Blizzey, sluta kommentera samma sak då!
Vet inte om detta är sant, men jag såg på en video med Lordi i finalen då de bidrog med två låtar.
JAG SKA ALLT FRÅGA DOM
*nope det gjorde lordi inte alls alla sjöng en låt var ;) <_<
↗ till inläggetHehe var det inte fusk att Carola vann då? Hörde av jätte många att när dom ringde och skulle rösta på han Andreas Johnsson så kom dom aldrig fram.* Blizzey, sluta kommentera samma sak då!