Hoppa till innehåll

Lordi


Rallypack
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 178
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag har 4 saker att säga om det hela men först och främst "alla och då ALLA har rätt att tycka vad de vill om allt man kan inte säga att ngt är rätt eller fel att tycka"

Detta är mina åsikter:

 

1. Till och börja med kan jag inte förstå hur många kan ihuvudtaget se på ett så korkat pogram.

 

2. Lordi är ett bra band och deras låt är helt okej, men de passar inte i esc det är helt fel stil för bandet. Lordi är inget wannabe band det är däremot Slipknot, vill Lordi klä sig i de dräkterna de gör så får väl dom göra det om de vill. Alla här påstår att det är så löjligt med deras dräkter men i så fall kan man ju säga att alla skräckfilmer där mördaren bär dräkt av ngt slag är löjliga (villket dom oftast är) eftersom monster som vi alla vet inte existerar.

 

3. Man kan ju bara hoppas att Carola inte vinner för då kommer hon vara i alla tidningar, på radio i Tv och vi kommer plågas till döts med hennes avskyvärda röst och sång nog för att hon redan syns för mycket i media men det blir värre om hon vinner. Och om hon vinner kommer vi säkerligen få höra en hel del strunt snack om gud och såvidare.

 

4. Måste säga att många i den här tråden verkar ha svårt med att uttrycka sig  när man använder ord som "bajs-esc och "snorbubblan" de tar jag inte som seriösa ord utan är ngt jag väntas höra från småbarn som oftast gillar att använda liknande ord.

 

Och slutligen: Jag hoppas att Lordi vinner även om de är helt fel placerade, finland har som monkey redan sagt några av de bästa banden som 69 eyes och Him.

 

äntligen nån som sa nått vetigt men ja esc e en snorbubbla som bara blir större å större tilslut dör alla eller så stängs det ner

(hopas på alternativ 2)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Jag tycker både Carola och Lordi var bra och hoppas att iaf nån av dem vinner.

Sluta bete er som barnungar med erat "Blablalbla ska vinna, blalblalba suger, hahahaha" snack.

Finland är vårat grannland så vinner inte vi så borde vi hoppas att de vinner. Tillochmed Lordi sa i en intervju att om de fick ge poäng till någon deltagare i ESC skulle det vara Carola.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kilimanjaro

just det respekt åt Lordi dom är ju så himla br a att det inte är sant jag har fått låten på datron jag kan inte sluta lyssna på den.OKoutside enemy jag respekterar din åsikt men jag tror inte du kan bättre själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

just det respekt åt Lordi dom är ju så himla br a att det inte är sant jag har fått låten på datron jag kan inte sluta lyssna på den.OKoutside enemy jag respekterar din åsikt men jag tror inte du kan bättre själv

 

Måste man vara bättre än någon för att ha en egen åsikt om saker?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lordi var riktigt bra nu när jag fick höra dom. Fasst den där kvinnans röst förstörde en hel del. Det blev för pipigt. Annars så har jag inget att klaga om hos LORDI :evil: :gitarr: :medieval: :evil:

Buh för Carola.

Jag har börjat ogill Sverige allt mer och mer. Det ska vara ett fritt land men det är det inte.

HEJA LORDI

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...