💬
Logga in
Fuska.se

Is It Silicon Wtf?

32 svar · startad

Moderator Moderator
↗ till inlägget

Varför skrämmer det dig?

Var du så naiv att du trodde världen såg ut precis som du förväntat dig?

Är du rädd för folk som inte håller med massan?

Men allvarligt, du tycker alltså att typ nioåringar ska sitta och köra det där?

Man kan ine förvänta sig ansvar av barn.

Nej, jag bryr mig inte om de spelar, men visst får det göra det. Men, om de tar illa upp så ska inte fuska anpassa sig till det.

↗ till inlägget

"Att det är ens eget ansvar att man spelar" alltså "man blir inte tvingad" är struntprat, det finns yngre som inte förstår.

Jag tror nog att i princip alla på detta forum vet vad "Play" betyder.
12 Jun 2006

Just det!

Play = Spela xD

Men som sagt, man behöver inte spela det om man inte vill. Om någon vill spela det kan den göra det!

Som många sagt.. ingen tvingar dej..

Allt mer anpassas sidor efter de yngre.. Jag själv tycker de är dåligt att alla sidor anpassas efter de yngre, sidorna blir tråkiga ovs..

Inte för att ja sitter å spelar sånna spel hela tiden..

Om man ska anpassa efter medlemarna så får man sätta åldersgräns på spelen som yngre inte ska spela.. eller så kan de yngre hoppa över dom spelen och köra andra...

Karamellkungen

Sådana spel ska inte tas bort de ska ligga under en egen sektion. Typ vuxenspel, sedan står det en text om att det är 18+, skyll er själva om ni blir negativt påverkade eller något.

Tyclker fuska.se borde införa nånting i stil med att man måste ange vilket år man födde och med hjälp av det så får man inte spela "bröst-spelet" om man inte är 18 elr äldre :P

↗ till inlägget

Tyclker fuska.se borde införa nånting i stil med att man måste ange vilket år man födde och med hjälp av det så får man inte spela "bröst-spelet" om man inte är 18 elr äldre :P

Men det finns ju betydligt yngre forumiter som faktiskt vill spela sånna spel, om man däremot inte vill så bör man hålla sig på avstånd då namnet på spelet anger vilket sorts spel det är.

Moderator Moderator

Seriöst... 18år? Löjligt med gränser. Alla ska få spela om de vill.

13 Jun 2006
Karamellkungen

Nej alla ska inte få spela vad dom vill. Åldersgränserna finns inte bara för att irritera.

↗ till inlägget

Nej alla ska inte få spela vad dom vill. Åldersgränserna finns inte bara för att irritera.

Joo du gör dem ju <_<

Skit sak samma, småungarna kan la få spela om dm vill, de e ju deras val å gå in på spelat å spela!

14 Jun 2006

eller så kan vi ju lägga alla spel i olika kategorier, och med porrspel som en. Då kanske fuska.se får lite mer sponsorer. ;)

OH MY ....... GOD kunde ingen har varnat mig för länken!!!!

Jag tryckte på den när min mamma var här och städade!!!!

Jag får nu inte spela data i en vecka nU!!!!

Min mamma betrakata denna hemsida som ett P...r spel!!!!!!!

Admin visste du något om det här och du brydde dig inte eller så tyckte du att spelet var okej?

Karamellkungen
↗ till inlägget

Hittar ni sådanna spel så maila namn och en liten beskrivning kring det hela till [email protected] för bedömning. Då det finns ett flertalet unga besökare så kommer dessa spel att tas bort.

Admin har talat.

Alla har olika uppfattning om porrspel. Men det finns ingen anledning att diskutera om de spelen då de kommer att tas bort om man gör som Admin säger.

Anmäler, tråden har fått sitt svar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in