Tar Nintendo ditt spel!Då är ju bara polisänmälla dom så får du tillbaka ditt spel och dom får betala böter!
Mystery Gift! Hjälp!
↗ till inläggetman veet alldrig...........kostar det ?????????????Tar Nintendo ditt spel!Då är ju bara polisänmälla dom så får du tillbaka ditt spel och dom får betala böter!
(sekert kostar det men ja tänkte om jag måste tigga pengar av morzzan eller farzzzzan)
Ja det kostar 199 svenska kronor per år!
↗ till inläggetonödigt dyrt för att bara skicka dit ett spel en gång +att jag inte spelar det så oftaJa det kostar 199 svenska kronor per år!
men jag undrar om wonder news och wonder cards är till nån nytta...
är dom??? :blink:
Ja det är dom men jag vet inte vad man gör av dom.
↗ till inläggetJa det kostar 199 svenska kronor per år!
Det kostar inte alls ljug-potta! :angry: Det är gratis knappast 199 kr i mån, du ljuger! <_<
Jag sa år eller kan du inte läsa!Och det kostar visst!
Men min bror är medlem i CN och det var gratis.
Nej det kostar!
ok,ok!!! sluuta grääla jag vill inte att tråden blir låst...
men finns det nån som har deoxys lugia eller ho-oh??? :blink:
jag har båda men vet ej hur man fixar fick spelet av en kompis med dom två och nu har han flyttat till norge :(
Vadå!?
Han har nog skickat in spelet till CN.
Coolen och Andresvan: Han kanske fick bli medlem gratis som ett pris eller nåt?
Jag vet inte men han kanske ljuger att det är gratis!
det är INTE gratis, isåfall har han fått nåt erbjudande eller nån specialgrej så man inte behöver paya...
"paya"?Vad är det?
pay=betala. aja BTT!
Mm, det är många som har gått OT, Men jag tror att den här tråden har blivit besvarad, så den kan väl låsas? Inna fler går OT.
Ja den här tråden har verkligen gått of topic så det är nog bäst att nån Mod låser den...