💬
Logga in
Fuska.se

Mystery Gift! Hjälp!

41 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

när jag tar wonder news eller wonder cards så står det "you dont have any WONDER NEWS, so new NEWS will be input."och sen kommer det att jag kan välja wireless communication eller friend och jag har prövat linkat med mina vänner och det gåår inte!!! så frågan är är mystery gift till nån nytta eller inte? :unsure:

jag menar i pokemon leafgreen :D

Nivå 5 · Fuskare

Du kan skicka in spelet till Club Nintendo, så kan du få Lite nya pokemon och sånt..

Nivå 3 · Lärling

ja, det är nog det ända du behöver göra för att få deoxsys eller nån annan! :)

Nivå 5 · Fuskare

Eller så kan du få de via Nintendo Events.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ja, det är nog det ända du behöver göra för att få deoxsys eller nån annan! :)

alla skriver så mycket om deoxsys är det en super pokemon eller
Nivå 5 · Fuskare

Det är en legendarisk Pokémon som är väldigt populär. Jag vet inte varför, men jag tror det är för att Deoxys kan förvandlas till olika former.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är en legendarisk Pokémon som är väldigt populär. Jag vet inte varför, men jag tror det är för att Deoxys kan förvandlas till olika former.

jaha då vet jag typ som en ditto
6 Jun 2006
Nivå 4 · Lärling

nej den har 3 former:Normal form, Defense form( LeafGreen), Attack form(FireRed)

och Speed form(Emerald). den ändras om man byter den, så man kan BARA ha Defense form på LG, ingen annan. likadant med dom andra.

Nivå 3 · Lärling

Är den typ jättesuperbra isåfall?

↗ till inlägget

Den har 4 former:Normal form(Ruby/Sapphire), Defense form( LeafGreen), Attack form(FireRed)

och Speed form(Emerald). den ändras om man byter den, så man kan BARA ha Defense form på LG, ingen annan. likadant med dom andra.

Så nu har jag förbättrat lite :P

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Den har 4 former:Normal form(Ruby/Sapphire), Defense form( LeafGreen), Attack form(FireRed)

jaha nu fattar jeg #"BÄTTRE*

Menar du att du fattar eller inte?

7 Jun 2006
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Menar du att du fattar eller inte?

men jag vill veta HUR man fåår deoxys,lugia eller ho-oh på mystery gift!!! <_<

har det fungeerat ot någon av er???? :blink:

hur fåår mamn wonder news eller wonder cards?? :huh:

Man skickar in ditt spel till CN.

10 Jun 2006
Nivå 2 · Novis

Jag gick in på nintendo.se och skrev en fråga som var om hur man får deoxys, lugia och ho-oh så fick jag ett svar om att det ska komma ett event nånting till stan så jag fick åka dit (på riktigt). Synd bara att det bara fanns att man kunde få den där ticketen till deoxys <_< . Jag fick vänta i 2-3 månader på att eventet kom till stan. :zzz:

15 Jun 2006
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #16
↗ till inlägget

Jag gick in på nintendo.se och skrev en fråga som var om hur man får deoxys, lugia och ho-oh så fick jag ett svar om att det ska komma ett event nånting till stan så jag fick åka dit (på riktigt). Synd bara att det bara fanns att man kunde få den där ticketen till deoxys <_< . Jag fick vänta i 2-3 månader på att eventet kom till stan. :zzz:

SLUUUUUUTA INTE SVARA!!!!!!!! (jag vill veta hur man fåår biljetten till deoxys platsen) :)
16 Jun 2006

Är du blind eller?Ser du inte jag sa att man måste skicka in spelet till CN!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #18
↗ till inlägget

Är du blind eller?Ser du inte jag sa att man måste skicka in spelet till CN!

och vad är cn??? säkert ett ställe i sverige och jag bor i finnland... :)

Det är Club Nintendo och det finns i hela världen(kanske inte i Afrika).Om du blir medlem på det kan du skicka in ditt spel.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #20
↗ till inlägget

Det är Club Nintendo och det finns i hela världen(kanske inte i Afrika).Om du blir medlem på det kan du skicka in ditt spel.

hur blir jag registrerad där och hur vet jag att det inte "skämmar" mig???(alltså att de inte ljuger och t.ex tar mitt spel) :huh:
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.