Man glömmer alldrig lyckan från när man sprang ut ur EB games med pokémon guld...
Gamla Pokemon-spel
↗ till inläggetNär jag var liten spelade jag ett pokemon, typ röd eller nåt. Snacka om skitspel.
du har värkligen inget liv eller?
diskutera pkmn när man inte äns tycker om det.
...sorgligt.
:unsure:
Ruby har cp fula pokémon som ingen känner till :S
Spelar aldrig de gamla Pokemon spelen, så jag röstade "Nej, absolut inte".
Men däremot spelade jag de gamla Pokemon spelen för längesedan.
Absolut ej , spelar aldrig Pokemon
pokemon gul är det roligaste spelet för det finns nästan ingen utmaining i silver/guld och ruby/saphire. det finns lite utmaing i ruby/saphire men inte så mycket. Och silver/guld kan man ju vara i både kanto och johto så Vinnaren blir
1: Pokemon Gul! yay!
2: Silver/Guld. jippi!
3: Ruby/Saphire. lite besviken faktiskt.
kan hända lite då och då...
I dom gamla spelen så hette pokemonen LITE normalare
men det är ju kul att spela dom nya spelen och se nya pokemon men nu heter pokemon ""ok kommer inte på nåt nu"".
dom gammla e ju nästan roligare. typ vet f*n va dom heter men pokémon red/blue e ju skitkul att fixa alla sina gunbbar i en j*vla hög lvl me rarecandy :P :evil:
skälv spelar jag r/e/s mest jag har snart alla pokemon i min nationaldex saknar bara mew :P :P så jag valde"ja mindre än dom nya"
↗ till inläggetVad har det med ämnet att göra??dom gammla e ju nästan roligare. typ vet f*n va dom heter men pokémon red/blue e ju skitkul att fixa alla sina gunbbar i en j*vla hög lvl me rarecandy :P :evil:
↗ till inläggetdom gammla e ju nästan roligare. typ vet f*n va dom heter men pokémon red/blue e ju skitkul att fixa alla sina gunbbar i en j*vla hög lvl me rarecandy :P :evil:
Wahah, nä men ja vill bara berätta att de gammla e roligare ^^
"dom gammla e ju nästan roligare. (typ vet f*n va dom heter men pokémon red/blue e ju skitkul att fixa alla sina gunbbar i en j*vla hög lvl me rarecandy")
så då -.-
Sen ja va tio har jag kanske spelat pokemon 10 gånger och det va pokémon gul, så jag spelaaaaaaar väl mer dom gamla än nya
↗ till inläggetJaha :D Jo det är många som använder fusk ex.gameshark. Jag gör det.dom gammla e ju nästan roligare. typ vet f*n va dom heter men pokémon red/blue e ju skitkul att fixa alla sina gunbbar i en j*vla hög lvl me rarecandy :P :evil:
Jag spelar mest dom gamla pokemonen spelen
*Blizzey-jag använder också gameshark :D .
↗ till inläggetOk kul.Det är ju ett rikigt fusk.Jag spelar mest dom gamla pokemonen spelen
*Blizzey-jag använder också gameshark :D .
Ok åter till ämnet.
↗ till inlägget#92 spelade du dom gamla spelen??Ok åter till ämnet.
Självklart gjorde han det,ingen utmaning i dom nya :(
klarade blå på 10 timmar utan fusk.
fånga alla sälsynta pkmn som zapdos, articuno, moltres, mew, mewtwo, snorlax.
väldigt stor utmaning.
:zzz: