Skaffa yo-gi-oh
Roliga Spel
vart är alla RPG fantaster på det här jäklans forumet, om du vill ha ett riktigt stort och bra RPG pröva först Golden Sun sen Golden sun: the lost age en av världens bästa spel stories.
↗ till inläggetvart är alla RPG fantaster på det här jäklans forumet, om du vill ha ett riktigt stort och bra RPG pröva först Golden Sun sen Golden sun: the lost age en av världens bästa spel stories.
bara typ 4-5 som nämnt dom spelen innan men men, golden sun är bättre än lost age i min mening.
Ladda hem lite Marospel så kan det aldrig bli fel. Maropspel är typ de enda spelen jag spelar till Gameboy Advance. =)
Warioland 4, Pokémon Ruby/Sapphire och Pokémon Leaf Green/Fire Red är alla varmt rekommenderade!
Pokemon Emerald är skit kul,köp det. :cool:
heh ja köp Golden sun, sen om du gillar det ( det gör du ) så köper du lost age
Ja måste säga att pokemon emmy e asbra men sen har vi ju as roliga spel som harvest moon friends of mineral town och kirby the amazing mirrorhar alla dessa och spelar dom dagen in o dagen ut
:P
köp vad som helst förutom Pokemoon helt enkelt det är för 4 åringar allt annat är bättre ( till och med schlager :S:S )
köp urbz!
Castlevania
Jag ska säga dig en sak vad du borde värkligen köpa.. Plus att det är världens bästa spel för mig! Har över 50 gba spel fast inte köpt alla... Spelet heter mario superstar saga! Den mest värdefullaste spelet av alla mario gba spel. Den kostar typ kanske 500 spänn. men den är ändåså värt alla pengarna! Vart ända öre är den värt. Du kommer att älska den :gitarr: :P :)
Kingdom Hearts Chains of Memories.. Mycket bra spel
Castlevania: Double Pack