💬
Logga in
Fuska.se

Playstation 3

40 svar · startad

Karamellkungen
Trådstartare #1

Play Station 3 har inte överraskad mig, inte övertygat heller. Någon som kommer att köppa denna jättedyra Konsol egentligen?

4 Jul 2006

Jag kommer kanske köpa den, men kommer dock vänta tills priset sänks, skulle aldrig betala 4000-5000 kronor för den.

Karamellkungen
Trådstartare #3

Sony’s konsol Playstation 3 verkade inte bättre än de andra konsolerna som visades upp vid E3-mässan. De är ändå lite väl konstigt att den framställs så mycket sämre än de andra. Kommer inte ihåg några positiva saker om PlayStation 3 ens. Men jag minns i princip allt om Wii. Det blir nog ingen succé för Sony den här gången, men man vet aldrig.

Om priset sänks köper jag den

Då ska jag också köpa den...

5 Jul 2006

nä denna gången går det nog inte för sony eftersom wii kommer va 2000-4000 kr billigare.Folk köper nog wii istället.

Tänker inte köpa den, kanske inte ens hade köpt den även om den varit billig.

Ska köpa den när den är billigare.

Jag tror att Sony kommer bli tvingade att sänka priset på PS3 då många inte har råd med konsollen.

Senast ändrad:

jag kommer inte att köpa den förutom om den blir gratis eller väldigt billig, Wii är både billigt & kul

innan ni köper ps3: den har ingen Rumble -.-

Vad är Rumble om jag får fråga?

att kontrollen skakar när man te.x blir träffad av ett skot

Aha, du menar vibration?

- Ja, visst är det synd att de tagit bort den funktionen från PS3, verkligen. =(

Karamellkungen
Trådstartare #14

Att de tog bort den funktionen var inte bra, det är ju en av de bättre funktionerna tycker jag. Sony kommer att sänka priset men det lär knappast bli billigare att köpa PlayStatio 3 än Wii. Det tror jag Sony kommer att förlora på.

7 Jul 2006

Inte nog med att PS3 är dyr, det kommer inte några bra spel till den heller enligt mig.

Både Microsoft och Sony har hyllat Wii så man kan säga att Wii är klar favorit i spelvärlden. =)

Senast ändrad:

13 Jul 2006

Jag ska köpa ps3

↗ till inlägget

innan ni köper ps3: den har ingen Rumble -.-

Har alltid tyckt att rumble pack varit lite jobbigt, så det är nog inget större problem för mig.

Men man kan stänga av det på de flesta spelen. Jag har iallafall bestämt mig: Köp INTE PS3

20 Jul 2006

Sony sa att rörelse känslig & rumble inte passar ihop (jo, ps3 har en gyro-grej, stulet från Wii)

Jasså Sony har gjort en rörelsekänslig kontroll? Det var f*n i mig på tiden.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in