💬
Logga in
Fuska.se

Playstation 3

40 svar · startad

ska köpa den när den blir billigare betalar aldrig 4000 kr för den

Nivå 11 · Veteranfuskare

Då borde du inte betala 6000 heller eftersom det är vad den kommer att kosta från början.

23 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jasså Sony har gjort en rörelsekänslig kontroll? Det var f*n i mig på tiden.

Finns en sidan tidigare till PS1, som inte blev någon vidare succé då den vart rund!

Jag ska självklart köpa PS3 när ja får Pengar!

26 Jul 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Priset är inte den ända nackdelen med PS3. Om man jämför dess prestanda med Wii eller 360 framstår Playstation 3 som rena loppmarknadsvaran.

Senast ändrad:

9 Oct 2006

Kommer defenitivt att köpa den redan i premiären.

Har väntat i ungefär 1 år nu på releasen på konsollen då jag hade beslutat mig för att nobba Xbox 360 och satsa på Playstation 3 istället.

Fast smaken är som baken, synd bara att det enda tennisspelet kommer ungefär vid Mars månad.

Om man tänker prestanda mässigt, kommer Ps3 i stort sett vara som en dator.

10 Oct 2006
↗ till inlägget

att kontrollen skakar när man te.x blir träffad av ett skot

f*n va larvigt , varför skulle dom ta bort den ?

↗ till inlägget

Play Station 3 har inte överraskad mig, inte övertygat heller. Någon som kommer att köppa denna jättedyra Konsol egentligen?

Nej. PS3 verkar ganska dåligt faktiskt. Det bästa är nog att den kan spela Playsation 1 spel

QuikSilver: De säger att det störde deras tilt. Men det är ju lite konstigt eftersom att Wii har rumble...

Senast ändrad:

15 Oct 2006
Nivå 2 · Novis

jag och min brorsa ska köpa den tillsammans och betalar 50-50, då blir det bara 2000-3000 för mej. alltså ska jag köpa den :P

16 Oct 2006
Nivå 6 · Fuskare

Den enda positiva delen jag ser med PS3 är den übergrymma grafiken.

Jag menar, Wii ser ut som gamecube grafik med några små uppgraderingar.

Sen lanseringen av spel hos PS3an kommer vara mycket mer än Wii tror jag.

Men jag kommer ändå köpa Wii. Den är för gullig. (:

↗ till inlägget

Om man jämför dess prestanda med Wii eller 360 framstår Playstation 3 som rena loppmarknadsvaran.

är du helt j*vla blåst eller?

Wii har absolut lägst prestanda av de 3.

Du har de absolut lägsta kommentarena!Grattis Kaktus-Killen!Ta en banan!

Ripto har rätt,Wii är den bästa.Sony bara stjäl allting.

↗ till inlägget

Om man jämför dess prestanda med Wii eller 360 framstår Playstation 3 som rena loppmarknadsvaran.

Japp, Wii har sämst prestanda, men är ändå bäst

20 Oct 2006
Nivå 1 · Novis

Jag tror jag PS3 inte kommer slå i genom så mycket nu vid realeasen den kostar ju 6000-7000kr men jag tror att den blir mer vanlig om något år då priset har sjunkit.

;)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

att kontrollen skakar när man te.x blir träffad av ett skot

för att dom hade blivit stämmda av nått företag att dom inte fick ha det för Microsoft ägde typ en massa aktier i för taget.

Källa: Super Play 124

Nivå 1 · Novis

Komer ALDRIG att köpa någon konsol som sony har gjort( möjligt viss ifall den var gratis ) Det ända goda dom har fört till dena värld är Final Fantasy :wub:

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

lagg...

Senast ändrad:

21 Oct 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Jag tror att Sony kommer bli tvingade att sänka priset på PS3 då många inte har råd med konsollen.

PS3's pris kommer att sänkas till bara 3100kr i Japan! :cool: Funderar på att beställa den från japan... :)

25 Oct 2006
Nivå 7 · Fuskare

Jag skulle aldrig köpa PS3

26 Oct 2006

Import när priset sjunkit, alt begagnat.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Play Station 3 har inte överraskad mig, inte övertygat heller. Någon som kommer att köppa denna jättedyra Konsol egentligen?

Förmodligen, ser mest fram emot hur den kommer vara, mellan den och Wii vill säga. Jag tycker PS3 verkar otroligt grymt, tror själv den kommer vara den bästa konsollen av de nya generationerna.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in