På youtube.com finns as roliga filmer som t.ex Sagan om de Bannlysta, om ni känner igen det namnet så finns det typ 5, 6 stycken. här är alla: http://www.youtube.com/results?search=saga...e=search_videos
Youtube.com
Alla här på fuska vet typ om det!
OK O_o >_<
Dem flesta känner till denna sida då den är populär på den här sidan. Man brukar se många roliga och intressanta videos därifrån som medlemmar här på forumet har länkat till på sin presentation. Har startas en och annan tråd om någon video därifrån också.
Det är en bra sida, Youtube.com. Många roliga videos, jag gillar parodierna på Sagan om ringen filmerna, speciellt sagan om de bannlysta.
Jag är typ inne på YouTube dygnet runt. Kolla in boh3m3s filmer dom är klockrena.
riktigt bra sida mycket med träffar när man söker efter något ÄLSKAR den :D ''sagan om saftkalaset äger'' :P
Campino reklamen är för j*vla go!
Roligare än denna finns inte:
Hela Final Fantasy: Advent Children finns på youtube
:o
Coolt, men jag antar att kvaliten inte är så vidare. Har dock redan sett den ;)
Det finns skitroliga filmer om man klickar på "Videos", och sedan väljer top favorites, eller most discussed.
↗ till inlägget
F*n vad grym den är!
↗ till inläggetUNDERBAR!
Hoppas att det dyker upp en fortsättning till den, det är en sån där typisk film som skulle passa i många avsnitt precis som Sagan om de Bannlysta.
Kolla på den andra filmen av samma skapare av den där Pokemon dubbningen. Den är smått läskigt störande :o
Haha va bäst Pökemon Filmen va
Va vill du ha för Pökemon?
Det finns tre att välja mellan:
En Blå , En grön och en med jättestora pungkulor :lol: :lol:
Alla Sagan om De Bannlysta är bäst. Speciellt Sagan om De Bannlysta(Igen)
Jag såg Sagan om TV Reparatören hos en kompis, och guuud, jag trodde jag skulle ramla av stolet... otroligt roligt.