Nu vart jag lite sugen att köra lite Garry's mod, kanske tar mig lite tid senare.
Dock är det svårt att komma på något fantasifullt, men när man tillslut kommit på nåt så blir det skoj.
Nu vart jag lite sugen att köra lite Garry's mod, kanske tar mig lite tid senare.
Dock är det svårt att komma på något fantasifullt, men när man tillslut kommit på nåt så blir det skoj.
tack vitdom du vi lirar i morgon jaja btt
har ingen ppt. för det verkar som ingen vill se min serie
ey du.. vi kan inte köra på min server jag bygger om den till en RolePlaying server! :cool:
Men hur ska man welda? :blink: Det går ju inte! :( Snälla säg hur jag ska göra!
SES!
Hur ska man göra för att doormod ska funka?? :bah: SvarA!!!
↗ till inläggetMen hur ska man welda? :blink: Det går ju inte! :( Snälla säg hur jag ska göra!
SES!
Hur ska man göra för att doormod ska funka?? :bah: SvarA!!!
man weldar genom att.. trycka på Weld.. sikta och skjut på det föremålet du vill welda.. sikta och skjut på det föremålet/banan du vill welda med... KLART..
För att doormod ska funka ska du lägga den i¨mods
:cool:
Men VITDOM du är inte inne på din server...... :o
servern är nu uppdaterad!
den har nu..
Gmod+ v1.6 final
Useable door mod
ULX Admin mod
GAV - GMod Anti-Virus
Building gun - SWEP
servern är nu på!
stängs av om ca 30 min..
Tjenare jag är tillbaka jag har varit på Norra öland men kom hem i går och jag har gjort en låt den är inte färdig men ni kan få ett smakprov! :cool:
Kom Ihåg Jag Använder Qunic Det Bästa MusikProgrammet Någonsin!
En Färdig Låt Varsogod!
↗ till inläggetKontakta mig på MSN: [email protected]Tjenare jag är tillbaka jag har varit på Norra öland men kom hem i går och jag har gjort en låt den är inte färdig men ni kan få ett smakprov! :cool:
Kom Ihåg Jag Använder Qunic Det Bästa MusikProgrammet Någonsin!
En Färdig Låt Varsogod!
om du vill ha en låt elr vart man kan köpa Qunic elr så gör jag dig en låt efter det du önskar...... elr om du vill göra vapen till garry's mod 9
Ses Så länge :D
Ok, jag har hört mycket om garrys mod men jag har aldrig fått ett riktigt svar om vad det är. Och, var får man det ifrån? enskilt lr från hl2?
Du kan ladda ner det från http://gmod.garry.tv
tack
men man måste ha hl2?..
MEN OMG!!!
DU HAR REDAN FRÅGAT DET HÄR OCH FÅTT ETT SVAR!! E DU SÅ TRÖG FATTAD?? :angry:
↗ till inläggetÄr Det Någon som kan tänka spela gmod med mig då adda richierick240 på steam friends sen snackar vi mer på msn och min msn är [email protected].... :kung:MEN OMG!!!
DU HAR REDAN FRÅGAT DET HÄR OCH FÅTT ETT SVAR!! E DU SÅ TRÖG FATTAD?? :angry:
http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=65586&hl=gmod
men är Gmod som Hammer, man gör banor(och coola filmer) eller är det något hellt annat? och är det en mod godkänd av valve? ska nog ladda ned det
↗ till inläggetvad jag vet så gör man bara bannor i hammer men det finns ju även andra är som hammer och enklare.... ialllafall ses senare..men är Gmod som Hammer, man gör banor(och coola filmer) eller är det något hellt annat? och är det en mod godkänd av valve? ska nog ladda ned det
Med useble door mod hur sätter man knappar så att man bara klickar för att öpna dören/dörrarna?????? :huh:
Med useble door mod hur sätter man knappar så att man bara klickar för att öpna dören/dörrarna?????? :huh:
[/quote
Du Får välja typ en drick automat sikta på drick auto maten och tryck button 1 sen siktar du på dörren och trycker på dörr 1 sen tryck e på dricke automaten så ska dörren öppnas
:cool: ! tack för hjälpen!!! :student:
↗ till inläggetVarsogod! :D:cool: ! tack för hjälpen!!! :student:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in