💬
Logga in
Fuska.se

Super Size Me.

183 svar · startad

man kan också ändra sig 100 kg för sent! och då så... ja, ni fattar.

men du kommer inte må bättre om du äter ännu mer.

25 Jul 2006

om JAG?!!! nej man mår inte bättre, men man kan tappa kontrollen!

okej. "men MAN kommer inte må bättre om MAN äter ännu mer."

4 Aug 2006

Ja...gå till sibylla istället om ni vill ha mat snabbt och nyttigare! :P

5 Aug 2006
Karamellkungen
↗ till inlägget

Inte fysiskt men mentalt. De som har sockerberoende mår bättre mentalt av äta sockrik mat om de inte får äta den på ett tag blir de griniga. Samma sak gäller när rökare inte kan röka på flera dagar etc.

27 Aug 2006
↗ till inlägget

Så du säger att man inte ska sluta röka för då blir man grinig? -.-

Det du nyss skrev är bara fakta.

Men alltså Mcdonalds menyerna i USA är så billigt så dem borde höja lite extra. Alltså en gång så var jag där så såg jag en kvinna med 4stora color. Alltså 1 liten cola där är som största colan här i Sverige. Och dem stora där är extrema.

Hon hade 3stora color, 5pommesfrites, några bigmac. Alltså det är pågrund av att det är så billigt där med maten. Som tur är det lite dyrare här i Sverige.

28 Aug 2006

Amerikanare vet6 inte hur man motionerar, dom tycker svenskarna är knäppa som cyklar till jobbet m.m.

Det var några utlänningar som skulle hämta sitt barn efter min friidrotts träning så stod dom ivägen med bilen när vi skulle åka ut. när barnet kom hoppade han in och dom backade ivägen för alla som skulle köra ut och sen körde dom 10 meter! till campingen och hoppade ur

En i min förra klass blev skjutsad till skolan när han bodde 100 meter ifrån den.

1 Sep 2006
↗ till inlägget

En i min förra klass blev skjutsad till skolan när han bodde 100 meter ifrån den.

Det har väl en betydelse då, att han har problem med fetma..??

Att gå ner i vikt är nästan lika svårt att sluta röka/snusa.

Fast när man väl har kommit på metoden så går det som en "dans".

↗ till inlägget

Men alltså Mcdonalds menyerna i USA är så billigt så dem borde höja lite extra. Alltså en gång så var jag där så såg jag en kvinna med 4stora color. Alltså 1 liten cola där är som största colan här i Sverige. Och dem stora där är extrema.

Hon hade 3stora color, 5pommesfrites, några bigmac. Alltså det är pågrund av att det är så billigt där med maten. Som tur är det lite dyrare här i Sverige.

Sägs även att bland annat hamburgarna ska vara större där också. Och så har de ju SuperSize också, XXL storlek typ, den finns verkligen inte här i Sverige.

Sedan när det gäller att gå ner i vikt så tror jag att det handlar mycket om vilja. VIll man inte så går det inte. Men vill man verkligen och är övertygad om att det går så kan det gå hur bra som helst. Även om det nu inte behöver gå hur bra som helst.

2 Sep 2006

Och det är tur det annars så skulle vi ha större och mer problem med fetma än vad vi redan har.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Ja. Alltså en Bigmac company där är som BigTasty hos oss. Och en liten läsk är storläsk för oss. De har också riktigt stora munkar ''Donuts'' som många köper :blink:
3 Sep 2006

sverige har också donuts :blink: men dom är nog inte lika stora.

jag förstår varför man äter där om manb har dåligt med pengar men aldrig att man ä'ter där hela tiden urk

Allt i USA ska vara så överdrivet, störst, bäst och vackrast hela tiden. <_<

ja och det ser men ju på amerikanerna förutom vackrast oxch bäst :blink:

4 Sep 2006
Moderator Moderator
↗ till inlägget

Tur???! Skojar du, det är fortfarande ens eget val att äta där. Det ska vara billigt för de som vill äta där.

Oj, du var ju den dära USA nissen :) Såklart att det är USA's fel att det är många som är överviktiga. De lägger en Bigmac på typ 2-3dollar bara!

Moderator Moderator

Jag vet, jag var där i två veckor och åt McDonalds varje dag, det är bra priser. Och du förstår väl att ingen tvingar någon att äta där. Det är ens eget val.

Var snarare glad att det finns billiga restauranger.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in