Josan, jag märkte att det där PC-forumet såg lite ensamt ut. Men varför inte lägga dit Macintosh? Eller kanske Linux? Atari? Ja något till dataforum så det inte blir lika ensamt där. :o
Nytt Forum - Macintosh
Jag kan steka Pannkakor :D
Så du vet så existerade forumet Macintosh. Men eftersom det var så inaktivt och trådar som bara hade rubriken. Mac suger så tog admin bort det.
↗ till inläggetSmart gjort :medieval:Så du vet så existerade forumet Macintosh. Men eftersom det var så inaktivt och trådar som bara hade rubriken. Mac suger så tog admin bort det.
Varför inte skapa ett forum som heter: Annan data?
↗ till inläggetJosan, jag märkte att det där PC-forumet såg lite ensamt ut. Men varför inte lägga dit Macintosh? Eller kanske Linux? Atari? Ja något till dataforum så det inte blir lika ensamt där. :o
for ett tag sen fanns det mac forum men precis som donken sa so blev det bara ¨mac suger ¨inlag men det kom en trad med macs fordelar
(jag skriver pa ett franskt tanget bord)
onödigt att göra nytt, fanns ju ett förr var ju typ
bara 3 trådar i hela forumet.
Men är inte MacIntosh ett sorts data-märke precis som Compaq eller HP så varför inte bara diksutera det i PC forumet?
mac är inte ett data märke mac är som PC en sorts dator
Mac är en medidator kan man säga och om ni vill diskutera den får ni göra det i Övriga Konsoller.
↗ till inläggetPC=Personal Computer ;)mac är inte ett data märke mac är som PC en sorts dator
Och??
Det är som det är.
Låst.