💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Forum - Macintosh

11 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Josan, jag märkte att det där PC-forumet såg lite ensamt ut. Men varför inte lägga dit Macintosh? Eller kanske Linux? Atari? Ja något till dataforum så det inte blir lika ensamt där. :o

Senast ändrad:

Jag kan steka Pannkakor :D

Så du vet så existerade forumet Macintosh. Men eftersom det var så inaktivt och trådar som bara hade rubriken. Mac suger så tog admin bort det.

↗ till inlägget

Så du vet så existerade forumet Macintosh. Men eftersom det var så inaktivt och trådar som bara hade rubriken. Mac suger så tog admin bort det.

Smart gjort :medieval:
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

Varför inte skapa ett forum som heter: Annan data?

27 Jul 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Josan, jag märkte att det där PC-forumet såg lite ensamt ut. Men varför inte lägga dit Macintosh? Eller kanske Linux? Atari? Ja något till dataforum så det inte blir lika ensamt där. :o

for ett tag sen fanns det mac forum men precis som donken sa so blev det bara ¨mac suger ¨inlag men det kom en trad med macs fordelar

(jag skriver pa ett franskt tanget bord)

onödigt att göra nytt, fanns ju ett förr var ju typ

bara 3 trådar i hela forumet.

28 Jul 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Men är inte MacIntosh ett sorts data-märke precis som Compaq eller HP så varför inte bara diksutera det i PC forumet?

1 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

mac är inte ett data märke mac är som PC en sorts dator

Nivå 10 · Veteranfuskare

Mac är en medidator kan man säga och om ni vill diskutera den får ni göra det i Övriga Konsoller.

2 Aug 2006
↗ till inlägget

mac är inte ett data märke mac är som PC en sorts dator

PC=Personal Computer ;)
Nivå 10 · Veteranfuskare

Och??

Det är som det är.

Låst.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.