jag har alla men min hund gorde sönder 1an naruto e bäst i shonen jump för där e det alltid mycket fighter och coola bilder yo-gi-oh har jag redan på pocket jag vann den i shonen jump
och one pice är as grym
jag har alla men min hund gorde sönder 1an naruto e bäst i shonen jump för där e det alltid mycket fighter och coola bilder yo-gi-oh har jag redan på pocket jag vann den i shonen jump
och one pice är as grym
Naruto är bara för skön ^_^
Snyggt tecknat och grymma karaktärer. Kakashi är väl den grymmaste tycker jag. Eftersom han tycker om att läsa som jag gör är det självklart att jag diggar honom!
Nej jag prenumerar inte på Shonen Jump Men min kompis brorsa gör det, själv så gillar jag inte manga ;)
Jag prenumerar på shonen jump!! :gitarr:
jag vill nog inte att den kommer ut en gång i veckan men kanske varanan :)
jag verkar vara den ända som gillar sandland :(
men naruto e bättre :cool:
Det skulle ju bli piss-dyrt om den kom en gång i veckan <_<
Tänk dig 52 nr/år.. Det är ju endast i Asien som dom lanserar ut 1 gång i veckan..
Naruto är ju såklart mina favorit manga. Men jag gillar inte Sandland, men jag måste ju läsa serien eftersom att annars räknar det inte som om jag läst ut nummret..
Självklart är väl Sandland okej... Men det är ju itne den bästa mangan jag har läst. Vill uppleva något mer Dragonball aktigt igen. Nya karaktärer och att de slåss och sådant.
Akira kanske bör prova på en nutids manga?
ja kanske det men undra va som kommer ersätta sandland efter att den e slut för den e ju snart slut? :)
det kommer säkert fler avsnitt av one piece(stavning)
Nej tyvärr... I nummer 6 läste jag att de ska införa Bleach. En mycket känd manga ^_^
Kommer börja efter Sand Land.
Nä, Rorouni Kenshin ska börja efter Sandland, inte Bleach
↗ till inläggetHallå allihopa är det nån här som gillar eller prenumererar på Shonen Jump??
mina favvo serier är Shaman King Yu-Gi-Oh och Naruto (Sandland är inte min stil) :gitarr:
Jag prenumererar på det och jag håller med om att sandland e dålig, resten e SKIT BRA
Bleach är asball, handlar om Ichigo som "plötsligt" blir en Deathgod. Alla Deathgods har ett mål, att få bort alla "Hollows" (eller nåt sånt) från världen. Fast man vet liksom inte helt om Ichigo tar sitt jobb helt på allvar. Hans mor dog när han var 6 ,nåt sånt, år gammal. Det hindrar honom från att tänka klart. Längtar tills den kommer!!! :gitarr: Hoppas det inte tar För lång tid...
Har ni märkt att det står shonen jumps Yu-gi-oh på korten?
ja :)
Men det är inte svenska shonen jump det står för
Vad står det för då?
Japanska Shonen Jump
jag prenumenrar inte men min kompis sasuke kun gör det så får jag låna dom den bästa e nog NARUTO KAKASHI E BÄST DÄR sen kommer yu-gi-oh och shaman king och sist sandland
Har börjat prenumenera.. fast har ej fått min än minden verkar vara as bra O_O * AS TOKIG I SHAMAN KING *
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in