💬
Logga in
Fuska.se

Centrycraft Online

241 svar · startad · 🔒 låst

hur mycke skadar du?

60-90 och sen kan jag få nagan styrka sa tar jag max 199 samma som den andra gubben

EDIT: Funkar nu

Senast ändrad:

Ser ut som ett allvarligt fel det krashade nyss och nu säger den Character does

not exist !

Edit: Funkar nu.

Senast ändrad:

Mega fixa skölden för s*tan den varar ju inte alls länge

hallu mega är du här?

har 100046/70500 exp kan inte levla!!!!

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

den jag inte fattar är allt :S Får väl spela lite och se om jag lyckar klura ut det :P När jag spelade igår så fick jag DC varje gång någon kom nära mig :S

Du får endast skriva internationella bokstäver, alltså alla förutom åä och ö.

men du kan du fixa så att skölden blir hållbarare den håller ju knappt å kostar ju 3000 ;P så den borde hålla lite till

Nivå 2 · Novis

3000 är typ inget... jag ger ibland folk Welcome gifts för mer... jag har typ 10k på mig och 20k på bank...

jaja men typ ba 200 träffar från stone golem sen borta sen måste man gå å slösa på en ny inte för man bryr sig så man har ju den bästa eqn :o svårt å skaffa inte men det är störande

12 Aug 2006

Om Super Sword addar extra 5 på strength borde Hyper Sword adda minst 10 extra strength för att den kostar 10000 och addar ingen strength

Nivå 2 · Novis

Hyper borde adda mer... super kostar 2500 och Hyper 10000

För att inte tala om Dragon för 20000

Nivå 7 · Fuskare

Varför joinar alla fort sen loggar ut?

btw, säg till om ni vill ha nån ändring (dock INTE för mycket ändring)

Ändring? På vapen t.ex eller?

Nivå 7 · Fuskare

Nej typ buggar i mappningen

Kan jag få bli mapper gjorde dom här bilderna själv :) (spiritsen gjorde jag inte själv)

Bild1

Bild2

Senast ändrad:

Bra men mappers ska kunna mappa med det där lilla extra, lite ojämnhet i marken, slitmärke på byggnaden och andra småsaker som faktiskt gör stor skilldnad i hur vi uppfattar mappen.

Nivå 6 · Fuskare

Ville bara säga till ZL att dina maps var snygga, men detaljer gör allt. En bra map har nästa löjligt mycket detaljer, det gör det hela snyggare. Men ändå bra maps!

↗ till inlägget

Bra men mappers ska kunna mappa med det där lilla extra, lite ojämnhet i marken, slitmärke på byggnaden och andra småsaker som faktiskt gör stor skilldnad i hur vi uppfattar mappen.

jo vet men jag bara mixtrade i hop något snabbt å enkelt blev kanska nöjd med det förat vara på så kort tid... kanske kan gora en annan men har inte tid nu

villket program har du använt till centrycraft?

Senast ändrad:

13 Aug 2006
Nivå 2 · Novis

Det som används i CC är inbyggt, och faktiskt ganska komplicerat.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.