snackar du om xiao xiao eller cs?
Vilket Är Det Värkligaste Spelet?
The sims är rätt värklit men ändå inte dom går onödiga vägar och annat.
Jag tycker GTA SIM CITY ;)
kanske NHL 2004 och det spelet är kul också :D
I Sim City 4 kommer UFO'n, men det är bara för skojs skull. Det är snyggt iaf med naturen o så. Fast ganska buggigt..
på bf är det ju roligt att döda japaner eller tyskar m.m...hehehe jag menar inte riktiga japaner.
tss.. det fattar man väl. Finns många verkliga spel. Fast spelen blir ju verkligare om några år.
Inte säkert, det kan vara så att bara grafiken blir snyggare.tss.. det fattar man väl. Finns många verkliga spel. Fast spelen blir ju verkligare om några år.
Ja det var ju så jag menade. Grafiken blir ju bättre och spelen blir verkligare.(Chain @ 12/02-2004 21:40:43)tss.. det fattar man väl. Finns många verkliga spel. Fast spelen blir ju verkligare om några år.
Inte säkert, det kan vara så att bara grafiken blir snyggare.
Mafia är rätt så värkligt fast jag tycker att dom har lyckats med NHL 2004 och FIFA 2004 osv
Jag tycker att Max Payne 2 är det värkligaste spelet men det är väldigt lätt jag klarade det på 2½ dag.
Men det är sååå skönt! :D
du glömde italienarepå bf är det ju roligt att döda japaner eller tyskar m.m...hehehe jag menar inte riktiga japaner.
jag tycker också det spelet för att det kriget fanns på riktigt. Och så e spelet väldigt snyggt gjord och bra!!Black Hawk Down, det kriget finns på riktigt... tror att det var U.S.A mot Somalia
jag tycker att battfield 1942 är vekligast
Asså har ni inte Spelat Unreal Tournament 2004 Demo?
det slår ju alla spel hittills!!!
hehe de körde du på lanet igår
de nyaste rally spelen är värkligast.
i fifa 2004 är det ju hål i spelarna.
Sim city 3000 är verkligt men the sims...är ju inte alls något verkligt spel, simmarna beter sig som robotar och ett dygn i sims är ju 24 minuter....dessutom borde man inte kunna ta med sig katten in på stan............
:rolleyes: Hmmm
Hehhe inte counterstrike iallafall:P
B)
FIFA 2004