Jag har hört rykten om att det kommer komma Jurassic park 4, hösten 2008 eller nåt, har nån annan här hört nåt? :)
Jurassic Park 4?!
Hmm tyckte att jag hörde det på en intervju med skaparen!
YES! :D
va? yäääääy! ^^
Ja den kommer komma.
Har googlat lite nu, Det är KONFIMERAT att en 4:A ska komma! ^_^
Den ska komma ut i år.Inte i 2008.
↗ till inläggetEhh, näe, dom har ju inte ens börjat filma än!! <_< :meddum:Den ska komma ut i år.Inte i 2008.
Förresten, var fick du det ifrån!! :blink:
Jurassic Park 4 - Hela gänget är tillbaka på Isla Nublar, de har fått i uppdrag att försöka hämta de sista proverna i det stora laboratoriet. Men det blir inte så lätt, utöver dinosaruierna så är de även jagade av två seriemördare och en blodtörstig varflock. Kommer Alan att hinna fram i tid? Kommer Ian få veta att Alan varit med hans fru? Och vem är den maskerade mannen Tim pratar om?
Se den spännande historien i Jurassic Park 4: The Reunion!
Den verkar spännande! Någon som vet när i år den kommer ut på bio?
Nej, hon ska vara med i romantiska filmer tycker jag.
Så det är inte Steven Spielberg som gör denna film. Den kommer då förmodlingen att floppa. -_-
Men vem ska då göära den? Vad jag hört så skulle Spielberg göra 4:an också. :huh:
Gillar verkligen jurassic park, eftersom dom är så otroligt bra gjorda.
Jag, ettan var ju den första filmen i världen som använde sig av animering av dinosaurier istället för dockor, dessutom hade den riktigt bra specialeffekter. Jag har hört att det ryktats om en motorcykel scen nu i den nya filmen, det låter coolt. :)
Har för mig att jag hört att Spielberg ska regissera 4:an!! :)
Hoppas den kommer snart.
Den ska jag klart se!
Kanske ska se den...Hoppas den blir våldsam :o