💬
Logga in
Fuska.se

Köp Fuskavip & Fuskamynt Via Din Vanliga Telefon

26 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Under åren som har gått så har det då och då dykt upp klagomål kring att det krävs en mobiltelefon för att kunna skaffa FuskaVIP. Vi har länge tyckt att man alltid kan få tag i en mobiltelefon på ett eller annat sätt. Oftast kan man låna av sina föräldrar om man frågar.

Men nu så lanserar vi även betalsamtal. Det fungerar så att du ringer ett nummer och anger en kod. Inom några minuter så får du sedan det du har beställt. Enkelt och smidigt och framförallt så kräver det inte att du använder en mobiltelefon.

Som med alla våra mobiltjänster och telefonitjänster så råder vi er att läsa igenom våra villkor och regler som hittas uppe i menyn. Dessa regler är de samma som du som användare accepterade när du blev medlem och uppdateras kontinuerligt.

För att skaffa FuskaMynt eller FuskaVIP, klicka här:

http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Profile&CODE=13

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Låter ju fint för de som inte har någon mobil och inte vill fråga föräldrarna.

Och så kör du lite affärstrick för att få folk att köpa. Ser mycket bra ut. ;D

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ja det ser ju bra ut..!!

1500 FM njoo.. :)

Hamnar detta på telefon räkningen då..??

Trådstartare #4

Ja, det gör det.

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Låter ju fint för de som inte har någon mobil och inte vill fråga föräldrarna.

det blir bara ännu värre när dom ser att det har gått 30kr från fuska, eller ser man bara allt i ett?
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Bra att denna funktion infördes. :)'

Nu slipper man köpa en massa kontantkort till mobilen och man kan i stället bara ge lite pengar till föräldrarna och ringa. =)

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det är bra för de som inte har någon mobil ^_^

Nivå 9 · Veteranfuskare

Har längtat efter detta. man vill ju inte bli av med 30 KR på mobilen ;)

Perfekt att fixa på företags telefonen då vi inte betalar den :D

Trådstartare #9

Som vid alla SMS man skickar så gäller samma vid telefonsamtal. Dvs att är det inte er egen telefon så måste ni först fråga om tillåtelse. Likväl om man är under 18år så skall man först fråga om tillåtelse från målsman (föräldrarna).

Nivå 3 · Lärling

Bra detta har jag längtat efter att sno hemtelefonen och ringa in istället :lol:

låter bra

↗ till inlägget

Som vid alla SMS man skickar så gäller samma vid telefonsamtal. Dvs att är det inte er egen telefon så måste ni först fråga om tillåtelse. Likväl om man är under 18år så skall man först fråga om tillåtelse från målsman (föräldrarna).

Man blir väl bannad om man bryter mot regeln?
Nivå 9 · Veteranfuskare

Vilken regel? Om man ringer in utan att ha frågat/har lov utav sina föräldrar(målsman) så kan dom nog bli lite arga, men bannad bör man ju inte bli.

De flesta sidor har de så så det är inte omöjligt att det sker här också.

Nivå 5 · Fuskare

Bra idé!

Kommer nog bli mindre strulit med detta system.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Finns inget sätt att kolla det. Bara så det står i lagen och det är fuska's problem om det skulle hände och föräldrarna skulle påstå att det var fuska's fel. Då är det bara att hänvisa till att man borde frågat först.
Nivå 1 · Novis

Men är det lika bra erbjudande som att sms? För att jag har icke 30 kronor på mobilen bara 20 spänn:(

26 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men är det lika bra erbjudande som att sms? För att jag har icke 30 kronor på mobilen bara 20 spänn:(

För de som inte har mobil då..??

De flesta har ju telefon i hemmet men alla har inte mobil.

Det finns vissa i min klass som inte har mobil t.ex invandrare som kommer från ett krigshärjat land.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Bra detta har jag längtat efter att sno hemtelefonen och ringa in istället :lol:

Bara så du vet så kommer det att synas på telefonräkningen sen och det ser ju lite lustigt ut om de ser att mycket pengar går till en hemsida vid namn Fuska.se. ;)

Jag råkade göra fel så jag fick 1000Fm istället för FuskaVIP.

Dolphin:Men om inte säger någonting så märker dom väl inget.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in